عبدی افتخاری، رئیس فدراسیون اسکی:

سهمیه ایران در المپیک زمستانی دو ورزشکار است/ مشکل بدهی نداریم

عبدی افتخاری، رئیس فدراسیون اسکی تاکید کرد که کاروان ورزش ایران در المپیک بازیهای زمستانی شامل دو ورزشکار خواهد بود.

سهمیه ایران در المپیک زمستانی دو ورزشکار است/ مشکل بدهی نداریم
کد خبر: 365988
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۱ ۱۲:۲۶:۵۸

اعتمادآنلاین| سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی و سرپرست کاروان اعزامی به بازی های المپیک زمستانی جوانان (19 دی تا 2 بهمن) امروز دوشنبه با حضور در محل کمیته ملی المپیک در مورد شرایط کاروان اعزامی به این بازی ها توضیح داد.

وی گفت: از سال 2012 برگزاری المپیک زمستانی جوانان در دستور کمیته بین المللی المپیک قرار گرفت و اولین دوره آن با حضور ورزشکاران 7 رشته برگزار شد.

وی ادامه داد: در اولین دوره المپیک زمستانی جوانان 2 نماینده داشتیم در دومین دوره هم 2 نماینده اعزامی داشتیم. برای سومین دوره هم 2 سهمیه در آلپاین، صحرانوردی و اسکی کوهستان در نظر گرفته شده است.

افتخاری با بیان اینکه این دوره بازی ها به میزبانی لوزان سوئیس برگزار می شود، خاطرنشان کرد: از سه سال پیش برای اعزام کاروان به این بازی ها برنامه داشتیم، به برخی استان‌ها برای گرایش و فعالیت بیشتر در اسکی تجهیزات دادیم ضمن اینکه از حضور مدرس خارجی هم بهره مند شدیم.

سرپرست کاروان اعزامی به سومین دوره المپیک زمستانی جوانان خاطرنشان کرد: سال گذشته برای نخستین بار اسکی بازان رده سنی جوانان و به تورنمنت های بین المللی اعزام کردیم. در این مورد فدراسیون جهانی به جهت چگونگی عملکرد در دو سال گذشته در رده سنی جوانان حمایت خوبی از ما داشت.

وی با بیان اینکه تمرینات اسکی بازان برای المپیک زمستانی جوانان از ماه ها پیش آغاز شد، در مورد روند پیگیری آن در هر یک از بخش های آلپاین، اسکی کوهستان و صحرانوردی توضیحاتی ارائه کرد.

افتخاری در مورد بدهی نداشتن فدراسیون اسکی تاکید کرد: سه سال پیش کار را شروع کردیم طلبکارها به فدراسیون ها آمده بودند و طلب خود را می خواستند ما هم باید اعزام‌هایی به خارج از کشور انجام می دادیم. اما امروز فدراسیون اسکی روزانه کارهایش را انجام می دهد و مشکلی وجود ندارد.

رئیس فدراسیون اسکی با بیان اینکه نمایندگان ایران آمادگی خوبی برای المپیک زمستانی دارند، گفت: این موضوع در رقابت دیروز هم مشهود بود اما برای پیش بینی شرایط و نتیجه گیری آنها در المپیک باید به وضعیت دیگر کشورها هم توجه داشت.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها