هنوز یک ریال نگرفته‌ایم/ رئیس سازمان لیگ کشتی جواب ما را نمی‌دهد!

بر خلاف ادعای کمیته لیگ فدراسیون کشتی مبنی بر گردش مالی چشمگیر مسابقات، فرنگی‌کاران تیم دانشگاه آزاد خوزستان، هنوز یک ریال از دستمزد خود را هم دریافت نکرده اند.

هنوز یک ریال نگرفته‌ایم/ رئیس سازمان لیگ کشتی جواب ما را نمی‌دهد!
کد خبر: 365992
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۱ ۱۲:۳۴:۳۰

اعتمادآنلاین| چندی پیش پرونده رقابتهای لیگ برتر کشتی فرنگی با قهرمانی تیم بازار بزرگ ایران بسته شد و بسیاری از تیمهای شرکت کننده در این رقابتها با مربیان و کشتی گیران خود تسویه حساب کردند. اما انگار این حساب و کتاب مالی هنوز در برخی از تیمها بطور کامل انجام نشده و تعدادی از فرنگی کاران به رغم پایان لیگ برتر هنوز چشم انتظار تحقق وعده های مالی باشگاه های خود هستند.

این در حالیست که عبدالمهدی نصیرزاده رئیس کمیته لیگ کمیته فدراسیون کشتی روز گذشته ادعا کرد سقف قراردادها در لیگ امسال بالاتر از سیصد میلیون تومان بوده است. به گفته وی مبلغ قراردادها در لیگ امسال 2.5 برابر بیشتر از سال گذشته بود و در لیگ برتر امسال حدود 30 میلیارد تومان گردش مالی وجود داشته است. اما با توجه به اعتراض فرنگی کاران تیم دانشگاه آزاد خوزستان واقعیت چیز دیگری است و گویا این گردش مالی به جای پرداخت به کشتی گیران، سر از جای دیگری در آورده است!

بنا بر این گزارش، صبح امروز جمعی از فرنگی‌کاران تیم کشتی دانشگاه آزاد خوزستان نسبت به پرداخت نشدن مبالغ قراردادهایشان اعتراض خود را رسانه ای کردند. «مسعود نعمت چکانی» فرنگی‌کار سنگین وزن کشورمان به نمایندگی از هم تیمی‌های خود با اظهار تاسف از وضعیت کنونی گفت: همانطور که می‌دانید کشتی گیران از اقشار ضعیف جامعه هستند و نادیده گرفتن حق و حقوق آنها کار پسندیده ای نیست. ما روی این دستمزدها حساب کرده ایم اما با وجود پایان لیگ هنوز یک ریال هم به ما گرداخت نشده است.

وی ادامه داد: امین سوری به خاطر اعتراض به پرداختن نشدن دستمزدش راهی اهواز شده بود که در راه به دلیل تصادف، هم آسیب دید و هم ماشینش را از دست داد. آرمان علیزاده هم بزودی باید لباس دامادی بر تن کند، اما هنوز درگیر مطالباتش است. من هم بخاطرعدم دریافت رضایت نامه از طرف دانشگاه آزاد موفق نشدم با تیم دیگری قرارداد ببندم. تمام اعضای تیم اعم از مربی و کشتی گیر با همین مشکلات دست و پنجه نرم می کنند اما پرداخت مطالبات ما هر روز با وعده های پوچ مسئولان دانشگاه آزاد به آینده موکول می شود.

به گفته این فرنگی کار سنگین وزن، طبق قرارداد رسمی با تیم دانشگاه آزاد قرار بوده 30 درصد مبلغ در هفته اول لیگ، 30 درصد در هفته اول دور برگشت و 40 درصد باقیمانده پس از دیدارهای رده بندی و فینال به فرنگی کاران پرداخت شود، اما تا امروز هیچ پولی به کشتی گیران داده نشده است.

وی به ادعای رئیس کمیته لیگ مبنی بر گردش 30 میلیارد تومانی در لیگ امسال هم اشاره کرد و گفت: اینها ارقام نجومی فقط در حد حرف است و اگر هم واقعی باشد چیزی به ما به عنوان اعضای تیم دانشگاه آزاد خوزستان پرداخت نشده است.

نعمت چکانی در پایان به اعتراضات بی‌نتیجه کشتی‌گیران هم اشاره کرد و افزود: چندین بار به عبدالمهدی نصیرزاده زنگ زدیم و او نیز وعده پیگیری جدی و فوری به ما داد، اما حالا حتی جواب تلفن ما را هم نمی دهد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها