کد خبر: 366078
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۱ ۱۶:۱۶:۲۷
| |

ستاره 20 ساله ترمز پادشاه لیگ بسکتبال آمریکا را کشید

در حساس‌ترین دیدار لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا دالاس با درخشش ستاره جوان خود توانست برابر لس‌آنجلس لیکرز به برتری برسد و نوار پیروزی‌های این تیم را پاره کند.

ستاره 20 ساله ترمز پادشاه لیگ بسکتبال آمریکا را کشید
کد خبر: 366078
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۱ ۱۶:۱۶:۲۷

اعتمادآنلاین| در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا هشت مسابقه برگزار شد که در حساس‌ترین دیدار لس‌آنجلس لیکرز در خانه میزبان دالاس بود و در پایان این دیدار مغلوب شد تا نوار بردهای پیاپی‌اش پاره شود. لیکرز در این دیدار 114 بر 100 مغلوب شد.

در این مسابقه لوکا دونیچ ستاره جوان دالاس ستاره میدان بود و توانست با کسب 27 امتیاز، 9 ریباند و 10 پاس منجر به گل نقش زیادی در برد تیمش ایفا کند و ستاره میدان شود. او در رقابت با لبرون جیمز ستاره بی چون و چرای لیگ حرفه‌ای آمریکا خود را نشان داد تا بیش از پیش توانایی‌هایش را نشان دهد.

اتفاق جالب دیگر درباره این بازیکن جوان ملاقات او با پسر بچه بیماری بود که دونیچ بیش از 2 میلیون دلار برای درمانش هزینه کرده و حالا او رو به بهبود است. این پسر بچه 22 ماهه که هم وطن دونیچ و از اسلوونی است از بدو تولد با یک بیماری خاص دست و پنجه نرم می‌کرد.

جیمز هم در این مسابقه درخشید اما نتوانست مانع شکست تیمش شود. پادشاه کارش را با کسب 25 امتیاز، ‌9 ریباند و 8 پاس منجر به گل انجام داد و بهترین بازیکن تیمش بود. آنتونی دیویس نیز با 27 امتیاز و 10 ریباند برای لیکرز درخشید.

در دیگر مسابقه لس‌آنجلس کلیپرز با درخشش کاوی لئونارد توانست با نتیجه 150 بر 125 واشنگتن را شکست دهد. لئونارد که بعد از قهرمانی در فصل گذشته با پیراهن تورنتو به کلیپرز آمده در این دیدار هم ستاره تیمش بود و کار خود را با کسب 34 امتیاز و 6 ریباند به پایان رساند.

در دیگر دیدارهای برگزار شده بوستون سلتیک در مصاف با نیویورک 113 بر 104 به برتری رسید، ممفیس 115 بر 107 برابر مینه‌سوتا پیروز شد و اوکلاهوماسیتی 107 بر 104 برابر نیواورلانز پیروز شد.

نتایج دیگر دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

سن‌آنتونیو 98 - دیتروید 132

گلدن استیت 96 - اورلاندو 100

یوتاجاز 100 - تورنتو 130

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها