ضیائیان، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد؛

آغاز بارندگی از امشب/ دمای منفی 4 درجه در شهرکرد

صادق ضیائیان، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور، اعلام کرد: یک سامانه بارشی از غرب کشور وارد شده و طی امروز و فردا به تدریج مناطق مختلفی از کشور را بارانی خواهد کرد.

آغاز بارندگی از امشب/ دمای منفی 4 درجه در شهرکرد
کد خبر: 366086
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۱ ۱۶:۲۷:۴۹

اعتمادآنلاین| صادق ضیائیان، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور، گفت: امروز دوشنبه سامانه بارشی در نوار غربی کشور و همچنین دامنه های جنوبی البرز در استان های قزوین، البرز و تهران فعال است و سبب بارش گاهی رعد و برق و وزش باد می شود.

صادق ضیائیان افزود: در مرکز و جنوب کشور نیز بارش پراکنده پیش بینی شده و به تدریج بارش در سواحل شمالی کشور نیز آغاز خواهد شد.

به گفته وی امروز بارش ها در استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان و شمال خوزستان شدت بیشتری دارد.

ضیائیان ادامه داد: صبح فردا با تداوم بارش در مناطق ذکر شده در مناطقی از جنوب و دامنه های جنوبی البرز در استان سمنان نیز بارش پراکنده پیش بینی می شود. همچنین فردا در استان های چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، غرب فارس، شرق خوزستان و شمال بوشهر بارندگی شدت بیشتری دارد. اما به تدریج از فعالیت این سامانه در نوار غربی کاسته شده و بعد از ظهر فردا در مناطقی از نیمه شرقی کشور بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود و این سامانه در اواخر وقت فردا از شرق کشور خارج خواهد شد.

وی تصریح کرد: طی دو روز آینده در ارتفاعات زاگرس مرکزی و البرز مرکزی بارش برف نیز دور از انتظار نیست و دریای خزر از ظهر امروز تا ظهر فردا، مواج خواهد بود. هوای تهران امروز ابری و غبار آلود در بعدازظهر بارش پراکنده، امشب ابری و مه رقیق، در برخی ساعات بارش باران، فردا ابری و مه رقیق در بعضی ساعات بارش باران و در اوایل شب کاهش ابر و وزش باد پیش بینی شده است. تهران امشب در سردترین ساعت دمای 6 درجه سانتیگراد را تجربه خواهد کرد و شهر کرد با دمای 4- درجه سانتیگراد امشب سردترین مرکز استان کشور خواهد بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها