کد خبر: 366160
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۲ ۰۹:۰۱:۲۱
| |

«ترامپ» برای شرکت در نشست «ناتو» وارد لندن شد

رئیس‌جمهوری آمریکا برای شرکت در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) میان تدابیر شدید امنیتی وارد انگلیس شد.

«ترامپ» برای شرکت در نشست «ناتو» وارد لندن شد
کد خبر: 366160
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۲ ۰۹:۰۱:۲۱

اعتمادآنلاین| «دونالد ترامپ» همراه همسرش ملانیا با هواپیمای ویژه رئیس‌جمهوری آمریکا موسوم به «ایر فورس وان» وارد فرودگاه استنستد شد.

این برای سومین بار در طول دوره ریاست جمهوری ترامپ است که وارد انگلیس می‌شود. او خرداد ماه گذشته به دعوت رسمی ملکه انگلیس و به‌رغم مخالفت گسترده مردم به این کشور سفر کرد.

بر اساس برنامه اعلام‌شده او و سایر اعضای ناتو فردا (سه شنبه) در مراسم گرامیداشت هفتادمین سالگرد تاسیس ناتو با حضور ملکه انگلیس در کاخ باکینگهام پالاس شرکت خواهند کرد. در این مراسم پرنس چارلز ولیعهد و همسرش، شماری از اعضای دولت و سیاستمداران برجسته انگلیس شرکت خواهند کرد.

سپس اجلاس اصلی ناتو روز چهارشنبه در هتل گرو در نزدیکی منطقه واتفورد برگزار می‌شود که گفته می‌شود ترامپ قرار است درباره افزایش هزینه‌های دفاعی از سوی کشورهای عضو و تهدیدهای فضای مجازی، سخنانی را ایراد کند.

رئیس‌جمهوری آمریکا در مدت اقامت 2 روزه‌اش علاوه بر شرکت در اجلاس ناتو دیدارهای دوجانبه‌ای را با مقامات انگلیس خواهد داشت و انتظار می‌رود درباره آینده همکاری‌های تجاری میان 2 کشور پس از اجرای برگزیت گفت‌وگو خواهد کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها