کد خبر: 366287
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۲ ۱۲:۳۶:۲۰
| |

حسینی، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی:

مسئولان با مردم صادق باشند/ برخی از مسئولان به جای اینکه راهگشا باشند، مشکل آفرین هستند

سیدمحمد حسینی، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: برخی از مسئولان به جای اینکه در نظام جمهوری اسلامی راهگشا باشند، گاهی اوقات مشکل آفرین بودند.

مسئولان با مردم صادق باشند/ برخی از مسئولان به جای اینکه راهگشا باشند، مشکل آفرین هستند
کد خبر: 366287
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۲ ۱۲:۳۶:۲۰

اعتمادآنلاین| سیدمحمد حسینی، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح سه شنبه در دومین جلسه ستاد یوم الله نهم دی استان تهران که با حضور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، نمایندگان ارگان ها و نهادهای دولتی در ساختمان مرکزی این شورا در استان تهران برگزار شد، طی سخنانی تصریح کرد: در فتنه اخیر سخنان مقام معظم رهبری راه نجات بود و این مسئله برای مردم بسیار تاثیرگذار بود. دشمنان روز به روز در حال آماده سازی بیشتری هستند و ما هم باید آمادگی خود را در برابر دشمنان مضاعف کنیم.

وی ادامه داد: در فتنه سال 88 برخی افراد کشور را به چالش انداختند، دشمنان برای نابودی جمهوری اسلامی ایران هر کاری را انجام می دهند، باید جریان سازی در نظام صورت بگیرد. این کاری که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مراسمات انجام می‌دهد بسیار مهم و ارزشمند است و هر ارگان و نهادی به تنهایی نمی‌توانند کاری انجام بدهند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: با حضور مردم در عرصه‌های مختلف از جمله مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور که انتخابات می باشد، کار دشمنان را خنثی می کنیم. حضور مردم در عرصه های مختلف امسال باید از سال های گذشته بیشتر باشد و باید روحیه انقلابی و جهادی در بین مردم ایجاد شود که مردم به میدان بیایند و در انتخابات رای بدهند.

حسینی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی ها تمام بار و مشکلات را بر روی دوش رهبری می اندازند. تمام مسئولان باید خط رهبری را با قوت ادامه دهند و در کنار رهبری حضور مستمر داشته باشند.

وی اظهار کرد: برخی از مسئولان به جای اینکه در نظام جمهوری اسلامی راهگشا باشند، گاهی اوقات مشکل آفرین بودند ، زمانی که یک عده از رانت خواری استفاده کنند برخی از مردم زیر فشار اقتصادی لِه می شوند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سابق در پایان سخنان خود افزود: برخی از ارگان ها از جمله بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان و.... اگر در کشور نبودند شاید اوضاع برخی مردم بدتر بود، گاهی اوقات برخی ها نمک بر روی زخم مردم می زنند، مسئولان باید با مردم صادق باشند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها