کد خبر: 366322
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۲ ۱۴:۳۶:۴۷
| |

کمال مرادی، دبیر کل مجمع شهرداران کلانشهرها، خبر داد:

برگزاری کارگاه تخصصی و نشست هم‌اندیشی سرمایه‌گذاری شهرداری‌ها و شوراهای مراکز استانها

کمال مرادی، دبیر کل مجمع شهرداران کلانشهرها و سرپرست مرکز آموزش و پژوهش شورای عالی استانها خبر داد: کارگاه آموزشی و نشست هم اندیشی شهرداری های کلانشهرها و شوراهای اسلامی مراکز استانهای کشور با موضوع شیوه های نوین سرمایه گذاری و ایجاد منابع پایدار چهارشنبه 13 آذر ماه در تهران برگزار می شود.

برگزاری کارگاه تخصصی و نشست هم‌اندیشی سرمایه‌گذاری شهرداری‌ها و شوراهای مراکز استانها
کد خبر: 366322
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۲ ۱۴:۳۶:۴۷

اعتمادآنلاین| ایجاد منابع پایدار و نقش شوراها، شیوه های نوین سرمایه گذاری و درآمد پایدار در مقیاس جهانی از مهمترین موضوعات این کارگاه است.

کمال مرادی دبیر کل مجمع شهرداران کلانشهرها و سرپرست مرکز آموزش و پژوهش شورای عالی استانها تصریح کرد: این کارگاه با حضور روسای شوراهای اسلامی مراکز استانها، اعضای هیات امنای مرکز آموزش و پژوهش و روسای کمیسیون های شورایعالی استانها ، معاونین و مدیران اقتصادی و سرمایه گذاری و مدیران کل درآمد شهرداری های مراکز استانها برگزار می شود.

مرادی در ادامه تصریح کرد: در این کارگاه اساتیدی چون نصر اصفهانی استاد دانشگاه و پژوهشگر ، دکتر سید مناف هاشمی مشاور شهردار تهران در توسعه منابع پایدار، دکتر بنار مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران و دکتر آبتن مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری شهر تهران حضور دارند.

سرپرست مرکز آموزش و پژوهش شورایعالی استانها در ادامه با اشاره به اینکه نشست مذکور از طریق سیستم ویدئو کنفرانس پورتال شورای عالی استانها قابل دسترس می باشد اظهار داشت : برنامه زمانبندی برای برگزاری کارگاههای تخصصی و آموزشی در دستور کار این مرکز قرار گرفته است تا تمام ارکان مدیریتی و کارشناسی مدیریت شهری بتوانند از این گونه کارگاهها بهره مند شوند.

مرادی با اشاره به اهمیت ایجاد منابع پایدار در شهرداری ها اظهار داشت : از مهم ترین مسائل شهرداری ها در سرتاسر جهان ایجاد منابع کافی درآمد جهت تامین هزینه خدمات ارائه شده می باشد از این جهت کسب درآمدهای پایدار باید به اولویت اصلی شهرداری ها تبدیل شود.

وی در ادامه تصریح کرد: درصد قابل توجهی از درآمد شهرداری ها از طریق فروش تراکم و صدور پروانه ساخت حاصل شده و در دوره های رکود مانند هم اکنون این درآمد به کمترین حالت خود می رسد.

منبع: شهرنوشت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها