کد خبر: 366328
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۲ ۱۴:۴۲:۴۸
| |

سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی:

دستگیری برخی آشوبگران در روزهای آینده انجام می‌شود

سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی، گفت: دستگیری تعدادی از آشوبگران که شناسایی شده اند در روزهای آینده انجام می‌شود.

دستگیری برخی آشوبگران در روزهای آینده انجام می‌شود
کد خبر: 366328
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۲ ۱۴:۴۲:۴۸

اعتمادآنلاین| سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی، پیش از ظهر سه شنبه با حضور در شهرستان دزفول ضمن دیدار با خانواده شهید امنیت دزفول سرهنگ حاجی‌مراد نادری گفت: تا وقتی که کشور اسلامی ایران شهیدانی مانند شهید نادری دارد قطعا هیچ قدرت و کشوری توانایی خدشه دار کردن امنیت و آرامش این ملت را ندارد.

وی با اشاره به اینکه همه افراد به شهدای این‌ مرز و بوم به خصوص شهدای امنیت مدیون هستند، افزود: شهدای امنیت جان شیرین خود را به عنوان بزرگترین سرمایه در راه کسب امنیت، آسایش و آرامش مردم و کشور تقدیم کردند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با تأکید بر اینکه در حال حاضر امنیت و آرامش در کشور به خوبی برقرار است، تصریح کرد: ناآرامی ها و اغتشاشات به خوبی خنثی و تعداد قابل‌ توجهی از افراد اغتشاشگر دستگیر شدند.

سردار اشتری در ادامه خبر داد: دستگیری تعدادی از آشوبگران که شناسایی شده اند نیز طی روزهای آینده انجام می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: بروز اتفاقات روزهای گذشته به درس عبرتی برای دشمنان خارجی و ایادی داخلی آنها تبدیل شد تا بفهمند که مردم هوشیار ایران در شرایط حساس و حتی بزنگاه‌ها از ولایت فقیه، امنیت خود و خصوصا دستاوردهای انقلاب اسلامی با حضور در صحنه به خوبی دفاع می‌کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها