کد خبر: 366340
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۲ ۱۵:۰۵:۵۹
| |

منصوریان - کالدرون، نبرد نیمکت‌های لرزان

نبرد ذوب آهن - پرسپولیس برای مربیان دو تیم در شرایط خاصی برگزار می‌شود.

منصوریان - کالدرون، نبرد نیمکت‌های لرزان
کد خبر: 366340
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۲ ۱۵:۰۵:۵۹

اعتمادآنلاین| یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر روز پنجشنه در اصفهان میان دو تیم ذوب آهن و پرسپولیس برگزار می‌شود و این دیدار با توجه به شرایط خاص دو تیم و سرمربیان‌شان وضعیت خاصی دارد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که هر دو سرمربی از سوی مدیریت باشگاه اولتیماتوم دریافت کرده‌اند و نتیجه این دیدار نقش مهمی در آینده کاری منصوریان و کالدرون روی نیمکت تیم‌های حال حاضرشان دارد.

منصوریان که دو هفته قبل و در پی نتایج ضعیف ذوب آهن در جلسه با هیات مدیره تعهد داد از 5 بازی بعدی خود 12 امتیاز بگیرد، هفته گذشته برابر نفت مسجد سلیمان به تساوی رضایت داده و 2 امتیاز از دست داد و حالا اگر توافق کادرفنی و هیات مدیره ذوب آهن پابرجا باشد این تیم در دیدار با پرسپولیس محکوم به پیروزی است.

در سوی مقابل پرسپولیس هم دو هفته قبل و پس از نتایج نه چندان خوب این تیم در هیات مدیره تشکیل جلسه داد و عنوان شد بازی با صنعت نفت در جام حذفی فرصت آخر کالدرون است که با برتری این تیم و صعود به مرحله بعد خطر را از سر کادرفنی گذراند ولی همچنان نارضایتی از عملکرد این تیم وجود دارد و چه بسا بازی با ذوب آهن هم به نوعی فرصت آخر کالدرون برای ادامه همکاری با پرسپولیس باشد.

در روزهای اخیر حتی شایعاتی از بازگشت یحیی گل محمدی به نیمکت پرسپولیس شنیده شده و این نشان می‌دهد کالدرون جا پایش در جمع سرخپوشان محکم نیست.

به هر صورت منصوریان و کالدرون در شرایط خاصی روز پنجشنبه به دیدار هم می‌روند و باید دید کدام یک در نهایت موفق شده و نتیجه را به سود خود به پایان می‌رسانند.

منبع:

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها