پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی جام حذفی است/ حق بیرانوند را خوردند

مدافع سابق پرسپولیس معتقد است این تیم می‌تواند از عنوان قهرمانی‌اش در جام حذفی دفاع کند.

پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی جام حذفی است/ حق بیرانوند را خوردند
کد خبر: 366431
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ ۰۸:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران قرعه‌کشی شد و پرسپولیس در ماهشهر مهمان شهرداری این شهر است و مس کرمان در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت.

سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس درباره قرعه‌ای که پرسپولیس با آن روبرو شده است گفت: دیدار با شهرداری ماهشهر در زمین حریف بسیار سخت است زیرا چنین تیم‌هایی شاید هر 10 سال یک بار فرصت مقابله با پرسپولیس را داشته باشند.در نتیجه تلاش خود را چند برابر می‌کنند تا نامی برای خود و باشگاهشان دست و پا کنند.

وی افزود: البته پرسپولیسی‌ها نیز نباید این تیم را دست کم بگیرند و اتفاقات تلخ 2 - 3 سال پیش برای تیم تکرار شود. پرسپولیسی‌ها در این چند سال، آنقدر تجربه کسب کرده‌اند، حریف‌های گمنام و دسته پایین‌تر را ضعیف تلقی نمی کنند و باید همانند پارسال در جام حذفی پیش بروند تا دوباره این جام را مال خود کنند. من فکر می‌کنم امسال هم پرسپولیس اصلی‌ترین شانس قهرمانی جام حذفی است.

مدافع سابق پرسپولیس درباره نقطه ضعف امسال این تیم تصریح کرد: تغییرات زیاد ترکیب پرسپولیس و بازی نکردن بازیکنان در پست‌های اصلی باعث شده تا بهره کامل از آن‌ها گرفته نشود. متاسفانه کالدرون هنوز نتوانسته به ترکیب اصلی تیمش برسد زیرا اگر این اتفاق بیافتد قدرت پرسپولیس 200 برابر می‌شود. البته بازیکنان هم باید با 100 درصد توان خود در زمین بجنگند و از آبروی نام پرسپولیس دفاع کنند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره تقویت این تیم در نیم‌فصل توضیح داد: این تیم به یک مهاجم شش دانگ نیاز دارد تا هم رقیب علیپور باشد و هم بتواند زوج خوبی را برای خط حمله پرسپولیس درست کند. کار علیپور در خط حمله سخت است و استفاده از هافبک هایی چون امیری و ترابی در خط حمله باعث می‌شود خط میانی تیم هم از کار بیافتد.

حیدری در خصوص انتخاب نشدن بیرانوند به عنوان مرد سال فوتبال آسیا گفت: از نظر 80 میلیون ایرانی، بیرانوند هم پارسال و هم امسال لایق توپ طلای آسیا بود و متاسفانه حق ایران به علت لابی‌های ضعیف و نبود کرسی‌های قوی خورده شد.

وی در پایان درباره قرعه دیگر تیم سابق خود یعنی مس کرمان در جام حذفی گفت: مس مرحله پیش کار بزرگی را انجام داد و توانست ذوب‌آهن را مغلوب کند اما بازی برابر تراکتور در تبریز بسیار سخت است. تیم مجتبی حسینی روی دور افتاده و من آینده درخشانی برای او متصور هستم اما مسی‌ها باید بیش از حالت عادی تلاش کنند تا تراکتور را در زمینش حذف کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها