«کامالا هریس» از رقابت در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا انصراف داد

نماینده ایالت کالیفرنیا در سنای آمریکا که جزو کاندیداهای احتمالی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 بود، کناره‌گیری خود را از رقابت‌های انتخاباتی اعلام کرد.

«کامالا هریس» از رقابت در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا انصراف داد
کد خبر: 366482
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ ۱۰:۱۲:۵۰

اعتمادآنلاین| «کامالا هریس» نماینده ایالت کالیفرنیا در مجلس سنای آمریکا که در اوایل سال جاری میلادی رسماً کاندیداتوری خود را برای رقابت‌های داخلی حزب دموکرات به‌منظور تعیین کاندیدای نهایی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 اعلام کرده بود، روز سه‌شنبه از کناره‌گیری خود از رقابت‌های انتخاباتی خبر داد.

یکی از اعضای ستاد انتخاباتی سناتور هریس در گفتگو با پایگاه خبری هیل خبر پایان حضور او در رقابت‌های داخلی حزب دموکرات برای تعیین رقیب دونالد ترامپ در انتخابات 2020 را تأیید کرده است.

علاوه بر این، گفته می‌شود که در هفته‌های اخیر اختلافاتی بین هریس و اعضای بلندپایه ستاد انتخاباتی وی وجود داشته و از طرفی کارزار انتخاباتی دچار مشکلات مالی شده است. بر اساس گزارش شبکه خبری ان‌بی‌سی، کامالا هریس در ایمیلی خطاب به حامیان خود نوشته است: «کارزار انتخاباتی من برای ریاست جمهوری واقعاً منابع مالی کافی برای ادامه دادن کار در اختیار ندارد.»

کامالا هریس که چند ماه پیش بر اساس نظرسنجی‌ها جزو محبوب‌ترین کاندیداهای حزب دموکرات برای انتخابات آتی محسوب می‌شد، به تدریج از کانون توجه دور شد و محبوبیتش در نظرسنجی‌ها به‌شدت کاهش یافت، به‌طوری که تقریباً دیگر هیچ شانسی برای انتخاب شدن به‌عنوان کاندیدای نهایی دموکرات‌ها در انتخابات 2020 نداشت.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها