کد خبر: 366510
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ ۱۰:۵۳:۱۱
| |

«ترامپ» توسط سران کانادا، فرانسه و انگلیس مورد تمسخر قرار گرفت + ویدئو

رسانه‌ها فیلمی از ضیافت شام سران ناتو در لندن منتشر کردند که در آن نخست‌وزیر کانادا در جمع همتای فرانسوی و نخست‌وزیر انگلیس در حال تمسخر دونالد ترامپ است و هر سه آنها به رئیس‌جمهور آمریکا می‌خندند.

«ترامپ» توسط سران کانادا، فرانسه و انگلیس مورد تمسخر قرار گرفت + ویدئو
کد خبر: 366510
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ ۱۰:۵۳:۱۱

اعتمادآنلاین| «جاستین ترودو» نخست‌وزیر کانادا بعد از دیدار دو جانبه با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در جمع «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس و «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه ترامپ را مورد تمسخر قرار داده است.

در حالی که روز اول حضور سران ناتو در لندن برای شرکت در مراسم هفتادمین سالگرد تاسیس این ائتلاف غربی با کش و قوس‌های فراوان و تنش‌ها بین روسای جمهور آمریکا، فرانسه و ترکیه همراه شده است، فیلمی از ضیافت شام سه شنبه شب (دیشب) ملکه انگلیس برای سران ناتو در کاخ باکینگهام در شبکه‌های مجازی منتشر شده که در آن نخست‌وزیر کانادا در حال بدگویی کردن از ترامپ است.

طبق این گزارش، جاستین ترودو در حاشیه نشست ناتو در حالی که انگار متوجه دوربین‌ها نیست، در حضور «بوریس جانسون» و «امانوئل ماکرون» درباره دیدار دوجانبه خود با رئیس‌‎جمهور آمریکا حرف‌هایی می‌زند و پشت سر ترامپ غیبت می‌کند و سپس هر سه آنها به رئیس‌جمهور آمریکا می‌خندند.

در این فیلم ترودو در پاسخ به سوال جانسون درباره علت به تاخیر افتادن برنامه‌اش به تاخیر ترامپ برای حضور در نشست دوجانبه‌ سران کانادا و آمریکا اشاره می‌کند و می‌گوید: «او دیر کرده بود چون یک کنفرانس خبری 40 دقیقه‌ای داشت. شما فقط باید قیافه تیمش را می‌دیدید که فکشان آمده بود پایین».

نخست‌وزیر کانادا در این فیلم توضیحی در خصوص اینکه چرا فک اعضای تیم ترامپ (از شدت شگفتی یا شوکه شدن) پایین افتاده بود، ارائه نمی‌دهد.

ترودو قبل از حضور در جمع سه نفره با جانسون و ماکرون، یک دیدار دو جانبه با ترامپ داشت؛ دیداری که در آن ترامپ ضمن تاکید بر روابط خوب آمریکا و کانادا از کم‌کاری کانادا در عمل به تعهداتش درباره هزینه‌های دفاعی در ناتو انتقاد کرده بود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها