سجاد گنج‌زاده، گرند وینر کاراته ایران:

از نقش پررنگم در موفقیت‌های تیم ملی در سال 2019 خوشحالم/ هر روز برای کسب مدال‌های بیشتر تشنه‌تر می‌شوم

گرند وینر کاراته ایران گفت: از اینکه توانستم سه مدال طلا از 7 مدال ایران را کسب کنم و در کنار آن با کسب یک مدال نقره و 2 مدال برنز نقش بزرگی را در موفقیت تیم کشورمان ایفا کنم، خوشحال هستم.

از نقش پررنگم در موفقیت‌های تیم ملی در سال 2019 خوشحالم/ هر روز برای کسب مدال‌های بیشتر تشنه‌تر می‌شوم
کد خبر: 366520
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ ۱۱:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| سجاد گنج‌زاده، گرند وینر کاراته ایران در خصوص سطح مسابقات مرحله پایانی لیگ برتر کاراته وان اسپانیا گفت: لیگ‌های جهانی تقریبا در یک سطح برگزار می‌شوند و بازیکنان با آمادگی کامل در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند تا صاحب مدال شوند. تمام کشورها برای افزایش امتیازات خود در رنکینگ و کسب سهمیه، در لیگ‌های جهانی حضور پیدا می‌کنند، اما خدا شکر با تمریناتی که زیر نظر کادرفنی انجام داده بودم، بدنی آماده در اسپانیا داشتم.

وی تصریح کرد: در تاتامی نیز توانستم از تجربیات خود استفاده و حریفان خود را یکی پس از دیگری شکست بدهم و به مدال طلا برسم. پیش از رقابت‌های لیگ برتر کاراته وان مادرید گفته بودم که دوست دارم با کسب مدال طلا، خوشحالی عنوان گرند وینری خود را دو چندان کنم که خدا را شکر با عملکرد خوب به هدفم رسیدم.

گرند وینر سنگین وزن جهان در سال 2019 در خصوص برتری مقابل کاگاوا عنوان کرد: در چند سال گذشته مسابقه با کاگاوا سخت بوده است و یک جورهایی او گربه سیاه من شده بود. تمام بازیکنان خوب دنیا را شکست می‌دادم، اما در مقابل این بازیکن بزرگ عملکرد خوبی نداشتم. همیشه بازی‌های ما نزدیک بوده است، اما او به برتری دست پیدا می‌کرد. خدا را شکر می‌کنم برای سومین بار و دومین دیدار پیاپی موفق به شکست کاگاوا شدم. واقعا در مادرید بدون اشتباه‌تر و روانتر از ژاپن با او مسابقه دادم و امیدوارم این روند را حفظ کنم.

گنج‌زاده در خصوص کسب شش مدال از هفت مرحله برگزاری مسابقات لیگ برتر جهانی کاراته در سال 2019 گفت: واقعیت این است تا بعد از مسابقات به تعداد مدال‌های خود فکر نمی‌کردم، اما وقتی شنیدم که ایران با کسب 7 مدال طلا به عنوان بهترین تیم سال 2019 انتخاب شده است، متوجه شدم چقدر نقش پر رنگی در مدال‌های طلا داشتم. از اینکه توانستم سه مدال طلا از 7 مدال ایران را کسب و در کنار آن با کسب یک مدال نقره و 2 مدال برنز نقش بزرگی را در موفقیت تیم کشورمان ایفا کنم، خوشحال هستم.

وی با تاکید بر اینکه با وجود موفقیت‌های کسب شده او و کاراته ایران، اما هنوز مسیر سختی پیش‌رو خواهد بود، گفت: با وجود موفقیت‌های انفرادی و تیمی در سال 2019، اما هنوز هیچ چیز تمام نشده است و باید در ابتدا موفق به قطعی کردن سهمیه‌ المپیک شویم و در ادامه برای موفقیت در المپیک برنامه‌ریزی کنیم.با وجود موفقیت در مادرید به عنوان آخرین ایستگاه سال 2019 همه چیز می‌تواند با باخت در مسابقه بعدی فراموش شود. دوست دارم این موفقیت و اتفاقات خوب در آینده تکرار و از طریق رنکینگ سهمیه المپیک را کسب کنم.

دارنده سه مدال مسابقات جهانی کاراته در پاسخ به این سوال که با وجود موفقیت‌های پی در پی از کسب مدال اشباع نشده است، گفت: باور کنید هر روز برای مدال بعدی تشنه‌تر هستم و هر روز در مسابقات تجربیات بیشتری کسب و چیزهای جدیدتری یاد می‌گیرم. اعتقاد دارم ورزشکار حرفه‌ای روزی که دست از یادگیری بر دارد همان روز ، روز آخر قهرمانی او خواهد بود. واقعا هر چقدر هم تجربه داشته باشم باید سعی کنم از هر مسابقه نکته جدیدی برداشت تا در رویدادهای آینده نیز موفق باشم.

گنج‌زاده در خصوص تعریف و تمجید سایت فدراسیون جهانی از عملکردش گفت: واقعا از تعریف و تمجیدهای سایت فدراسیون جهانی کاراته و استفاده از عکس‌هایم خیلی خوشحال هستم. در تمام نوشته‌های سایت فدراسیون جهانی می‌توان انرژی مثبت را دید و بسیار خوشحال‌تر هستم که به عنوان یک ایرانی سایت فدراسیون جهانی رشته کاراته از من تعریف می‌کند.

وی در خصوص کسب دومین عنوان گرند وینری در سال 2019 و پوشیدن لباس طلایی در سال آینده گفت: پیراهنی با حاشیه طلایی درست است که از لباس بقیه بازیکنان متفاوت است، اما مطمئن باشید فشار و انتظارات را از یک ورزشکار بیشتر می‌کند. همانطور که این عنوان می‌تواند تاثیر مثبت داشته باشد، می‌تواند تاثیر منفی نیز داشته باشد، اما تلاش می‌کنم از انرژی مثبت آن استفاده و عملکرد خود را در سال آینده بهتر کنم. به خاطر کسب عنوان گرند وینری خدا را شکر می‌کنم، اما اهداف بزرگی داریم و به افتخاراتی که به دست آوردم فکر نکنم. قطعا این افتخارات و جایزه‌ها قوت قلب و انرژی مثبتی می‌دهد، اما اهداف بزرگتری دارم و تا به آنها نرسم متوقف نخواهم شد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها