کد خبر: 366603
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ ۱۳:۲۹:۰۰
| |

کوپا آمریکا ۲۰۲۰:

حضور قطر و استرالیا در کنار مسی

مسابقات کوپا آمریکا در سال آینده به میزبانی دو کشور برگزار خواهد شد.

حضور قطر و استرالیا در کنار مسی
کد خبر: 366603
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ ۱۳:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| مسابقات کوپا آمریکا 2020 با میزبانی آرژانتین از شیلی در بونوس آیرس آغاز خواهد شد. این مسابقه در تاریخ 12 ژوئن سال آینده به انجام می‌رسد.

در حالی که این قرعه کشی روز سه شنبه برگزار شد، تیم‌های حاضر از قبل تقریباً همه حریفان خود را با تیم هایی که برای مسابقات سال آینده در آرژانتین و کلمبیا تقسیم می‌شوند، می‌شناختند.

با این حال، استرالیا - که اولین حضور در کوپا آمریکا را تجربه می‌کند - در گروه A قرار گرفت که شامل آرژانتین، بولیوی، اروگوئه، شیلی و پاراگوئه است. قطر ، دیگر کشور دعوت شده، با کلمبیا، برزیل، ونزوئلا، اکوادور و پرو دیدار خواهد کرد. برزیل پس از قهرمانی امسال به عنوان مدعی قهرمانی به مسابقات می‌رود.

سلسائو در فینال کوپا آمریکا در سال 2019 با نتیجه 3 بر یک پیروز شد و آرژانتین و پاراگوئه را در راه قهرمانی از پشی رو برداشته بود. قطر که برای اولین بار به این بازی‌ها دعوت شده پیش از بازی با کلمبیا و آرژانتین در قدم اول باید با پاراگوئه دیدار کند. امسال ژاپن به این بازی‌ها دعوت شده بود که عملکرد موفقی نداشت.

بعد از مسابقات سال آینده قرار است کوپا آمریکا هر چهار سال یک بار برگزار شود و دوره بعدی آن در سال 2024 برگزار خواهد شد. اروگوئه با 15 قهرمانی به عنوان موفق‌ترین تیم این مسابقات شناخته می‌شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها