کد خبر: 366672
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ ۱۱:۳۰:۰۰
| |

فاطمه‌ راکعی، فعال اصلاح‌طلب، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

زنان با روحیه لطیف و مادرانه خود می‌توانند شور لازم را به فضای انتخاباتی تزریق کنند/ نباید به تجزیه‌طلب‌ها و سلطنت‌طلب‌ها اجازه خودنمایی داد/ جوانان احساس ناامنی می‌کنند/ همه تلاش‌شان را برای برگزاری انتخاباتی پرشور به کار ببندند

فاطمه‌ راکعی گفت‌: گرفتاری‌های معیشتی و فضای بسیار بدی که بعد از اعتراض‌های اخیر به وجود آمده باعث شده اهالی سیاست به این تشخیص برسند که تنها تعداد کمی از افراد حاضرند رأی بدهند. به نظر من برای برطرف کردن این نقصان یکی از راه‌ها این است که زنان به طور جدی وارد کارزار انتخاباتی شوند.

زنان با روحیه لطیف و مادرانه خود می‌توانند شور لازم را به فضای انتخاباتی تزریق کنند/ نباید به تجزیه‌طلب‌ها و سلطنت‌طلب‌ها اجازه خودنمایی داد/ جوانان احساس ناامنی می‌کنند/ همه تلاش‌شان را برای برگزاری انتخاباتی پرشور به کار ببندند
کد خبر: 366672
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ ۱۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فاطمه‌ راکعی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین با اشاره به نارضایتی‌های اخیر اظهار داشت: متاسفانه در شرایطی که مردم مشکلات زیادی را تجربه می‌کردند دولت با تصمیم گران کردن قیمت بنزین، که در بدترین حالت ممکن به اطلاع مردم رسید، فضایی نگران‌کننده ایجاد کرد. واقعاً اینکه اعتراض‌ها چند صد کشته بر جای گذاشت جای تاسف و البته نگرانی دارد. چون در چنین شرایطی مردم و به خصوص جوانان احساس ناامنی می‌کنند که هزینه‌های آن بر هیچ کس پوشیده نیست.

زنان به طور جدی وارد کارزار انتخاباتی شوند

دبیرکل جمعیت زنان ‌نواندیش در ادامه با تاکید بر اینکه تردیدهایی جدی در خصوص میزان مشارکت در انتخابات مجلس یازدهم به وجود آمده است توضیح داد: گرفتاری‌های معیشتی و فضای بسیار بدی که بعد از اعتراض‌های اخیر به وجود آمده باعث شده اهالی سیاست به این تشخیص برسند که تنها تعداد کمی از افراد حاضرند رأی بدهند. به نظر من برای برطرف کردن این نقصان یکی از راه‌ها این است که زنان به طور جدی وارد کارزار انتخاباتی شوند چراکه این قشر با روحیه لطیف و مادرانه خود می‌توانند شور لازم را به فضای انتخاباتی تزریق کنند.

راکعی افزود: بر همین اساس جمعیت زنان نواندیش بیانه‌ای را صادر کرد که در آن از زنان فعال همه شهرها خواسته شده است برای ثبت‌نام در انتخابات شرکت کنند و از اینکه رد صلاحیت شوند یا رأی نیاورند هراسی به دل راه ندهند.

همه تلاش‌شان را برای برگزاری انتخاباتی پرشور به کار بندند

نماینده ادوار مجلس با تاکید بر اینکه همه گروه‌های سیاسی و مردم باید مراقب رفتار خود باشند گفت:‌ در این مدتی که تا زمان برگزاری انتخابات مانده است هم اهالی سیاست و هم مردم باید تلاش‌شان را برای برگزاری انتخاباتی پرشور به کار بندند تا بتوانیم در چهار سال پیش رو مجلسی پویا و کارآمد داشته باشیم.

او ادامه داد: نباید به تجزیه‌طلب‌ها و سلطنت‌طلب‌ها اجازه خودنمایی بدهیم و برای اینکه دشمنان امیدوار نباشند همه باید در کنار هم برای مصالح ملی فعالیت کنیم.

اختلاف سلیقه و حتی ایجاد فضای تجادلی طبیعی است

فاطمه‌ راکعی در پایان صحبت‌هایش گفت‌:‌ اختلاف سلیقه و حتی ایجاد فضای تجادلی در بین سیاسیون امری طبیعی است. مهم این است که ایران در اسفندماه آینده انتخاباتی برگزار کند که با رأی‌های اکثریتِ حائزین شرکت در انتخابات همراه باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها