پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران:

راه کاهش ترافیک و آلودگی هوا، توسعه حمل‌ونقل عمومی با کمک دولت است

محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران، گفت: راه کاهش ترافیک و آلودگی هوا، توسعه حمل‌ونقل عمومی با کمک دولت است.

راه کاهش ترافیک و آلودگی هوا، توسعه حمل‌ونقل عمومی با کمک دولت است
کد خبر: 366687
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ ۱۶:۳۴:۰۷

اعتمادآنلاین| جلسه نظارت همگانی 1888 صبح امروز با حضور محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران و مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌های تحت مدیریت وی در ساختمان مرکزی شهرداری تهران برگزار شد.

معاون شهردار و مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌های حوزه حمل و نقل و ترافیک به بیش از 250 تماس تلفنی شهروندان و سوالات آن‌ها پاسخ دادند.

گلایه از کمبود اتوبوس و ازدحام در مترو، اصلاح هندسی معابر، جانمایی علائم ترافیکی، احداث پله‌برقی و آسانسور در ایستگاه‌های مترو، جانمایی ایستگاه‌های اتوبوس در کنار نارضایتی از عدم اطلاع‌رسانی جامع در خصوص شرایط تردد ساکنان محدوده کنترل آلودگی هوا(زوج یا فرد سابق)، بیشترین درخواست‌ شهروندان در تماس تلفنی مستقیم با معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیران این معاونت بود.

محسن پورسیدآقایی با بیان اینکه یکی از بحث‌های مطرح شده از سوی شهروندان مربوط به عدم اطلاع ساکنان محدوده‌ی زوج و فرد سابق از تسهیلات تردد و ثبت‌نام در سامانه‌ی «تهران من» بود تصریح کرد: به‌رغم اطلاع‌رسانی صورت گرفته چه به‌صورت محیطی و چه رسانه‌ای اما با تماس‌های متعدد مردمی مواجه بودیم که چون در سامانه‌ی «تهران من» به‌عنوان ساکن محدوده ثبت‌نام نکرده‌اند اکنون بدهکار عوارض تردد در محدوده‌های ترافیکی هستند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: ساکنان محدوده‌های ترافیکی باید بدهکاری خود را پرداخت و نسبت به ثبت‌نام در سامانه «تهران من» اقدام کنند تا بتوانند از مزایای سکونت در محدوده طرح‌های ترافیکی بهره‌مند شوند.

پورسیدآقایی در ادامه با تاکید بر اینکه مساله حمل‌ونقل شهری به‌عنوان یک مساله جدی و روزمره شهروندان مطرح است و نمی‌توانیم به این مقوله مهم نگاه عادی داشته باشیم، افزود: بارها گفته‌ایم راه کاهش ترافیک و آلودگی هوا، توسعه حمل‌ونقل عمومی با کمک دولت است، درحالی‌که در چند سال اخیر حتی یک دستگاه اتوبوس به تهران تحویل نشده و مترو نیز مورد بی‌مهری قرار گرفته است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها