کد خبر: 366755
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ ۰۸:۲۷:۴۵
| |

وزنه‌بردار ارومیه‌ای بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شد

رییس هیات وزنه‌برداری آذربایجان‌غربی گفت: «علی میری» ملی‌پوش باسابقه ارومیه‌ای دسته 89 کیلوگرم بار دیگر به دور جدید اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شد.

وزنه‌بردار ارومیه‌ای بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شد
کد خبر: 366755
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ ۰۸:۲۷:۴۵

اعتمادآنلاین| شاهرخ پیری گفت: دور جدید تمرین‌های ملی‌پوشان بزرگسالان برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های بین‌المللی قطرکاپ از روز دوشنبه /18 آذر/ آغاز و به مدت 10 روز در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: «میری» به همراه حافظ قشقایی، حسین سلطانی، کیانوش رستمی، محمد زارعی، صالح چراغی، سید ایوب موسوی و علی هاشمی وزنه‌برداران دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

وی ادامه داد: «میری» یکی از وزنه‌برداران باسابقه و مجرب تیم ملی به شمار می‌رود که مقام‌های ارزشمندی برای ایران اسلامی کسب کرده‌است.

رییس هیات وزنه‌برداری آذربایجان‌غربی گفت: میری مهرماه امسال در مجموع حرکات یک‌ضرب و 2 ضرب با کسب مدال نقره رقابت‌های جهانی 2019 تایلند بر سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد.

پیری افزود: بنا به اعلام فدراسیون ششمین دوره مسابقه‌های بین‌المللی قطرکاپ یکی از مراحل گزینشی المپیک 2020 توکیو است که 28 آذر تا سوم دی ماه در «دوحه» پایتخت قطر برگزار می شود.

«میری» متولد 10 مرداد 1374 در شهر ارومیه است؛ وی اواخر سال گذشته مدال طلای مجموع یک‌ضرب و 2 ضرب مسابقات قهرمانی بزرگسالان ایران و انتخابی تیم ملی را با ثبت رکورد 347 کیلوگرم بر گردن آویخت و بار دیگر مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار گرفت.

این جوان ارومیه‌ای فروردین ماه امسال با کسب 2 مدال نقره در حرکت 2 ضرب و مجموع و یک نشان برنز در حرکت یک ضرب بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات بزرگسالان 2019 آسیایی چین قرار گرفت.


وی اواخر شهریور سال 1396 با مهار 361 کیلوگرم وزنه در مجموع یک و 2 ضرب مقام سوم مسابقات وزنه‌برداری بین‌المللی ترکمنستان را به دست آورد.


این وزنه‌بردار ملی‌پوش آذر سال 1396 در رقابت گروه A دسته 85 کیلوگرم در حرکت یک ضرب و 2 ضرب با مجموع وزنه 348 کیلوگرم در جایگاه هفتم جهان به میزبانی شهر «آناهیم ایالت کالیفرنیا آمریکا» قرار گرفت.


این وزنه‌بردار جوان ارومیه‌ای خرداد ماه 1394 در رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان جهان در لهستان موفق به کسب مدال نقره یک ضرب، طلای 2 ضرب و نقره مجموع هر 2 حرکت شد و با ثبت رکورد 332 کیلوگرم بر سکوی نایب قهرمانی دسته 77 کیلوگرم جوانان جهان ایستاد.

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها