کد خبر: 366789
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ ۰۹:۳۱:۰۷
| |

زلاتان ابراهیموویچ:

به باشگاهی می روم که تاریخ خود را تکرار کند

زلاتان ابراهیموویچ در مصاحبه با یک رسانه ایتالیایی، با گفتن جمله‌ای آتش گمانه‌زنی‌های بازگشت به سری‌آ و آ.ث میلان را شعله‌ور کرد.

به باشگاهی می روم که تاریخ خود را تکرار کند
کد خبر: 366789
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ ۰۹:۳۱:۰۷

اعتمادآنلاین| مهاجم سوئدی پس از اتمام دوران حضور خود در لیگ برتر آمریکا (ام‌ال‌اس) هم‌اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

زلاتان در مصاحبه با جی‌کیو ایتالیا اظهار داشت: به باشگاهی ملحق می‌شوم که باید به روزهای پیروزی برگشته و تاریخ خود را به‌روزرسانی کند.

وی ادامه داد: تنها با بازی در چنین باشگاهی خواهم توانست باردیگر انگیزه مورد نیاز را برای غافلگیر کردن همگان پیدا کنم.

وی ادامه داد: به عنوان یک فوتبالیست، موضوع فقط تیم انتخاب کردن نیست بلکه موئلفه‌های دیگری نیز وجود دارند که باید مورد بررسی قرار داده شود از جمله خانواده. به زودی شما را در ایتالیا خواهم دید.

باشگاه های سری‌آ به تازگی مشکل نژادپرستی را در فوتبال این کشور درک کرده و ابراهیموویچ می‌گوید باید مجازات‌های شدیدتری برای خاطیان در نظر گرفته شود.

وی در این باره نیز گفت: پوشیدن تی‌شرت و برافراشتن بنر «نه به نژادپرستی» خوب است اما این کارها مشکل را حل نمی‌کند. بهتر است در ابتدا 3 امتیاز کسر شود، بازی تعلیق شده و درآمدها تیم‌ها از دست برود و باشگاه‌ها در نهایت ریسک سقوط به سری‌بی را به جان بخرند.

زلاتان افزود: باید سخت و قاطع بود؛ مردم تا زمانی که تاوان ندهند چیزی را درک نخواهند کرد. زمانی که در ایتالیا بودم، آنها فریاد می‌زدند «کُولی» و این هم نژادپرستی است اما زمانی که ورزشگاه را ترک می‌کردم به من تبریک می‌گفتند و می‌خواستند با من عکس بگیرند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها