کد خبر: 366796
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ ۰۹:۴۱:۳۷
| |

سرمربی منچستریونایتد پس از برد در مقابل تاتنهام:

این بهترین بازی ما بود

سرمربی منچستر یونایتد از عملکرد تیمش در دیدار برابر تاتنهام راضی و خوشحال است و این دیدار را بهترین بازی تیمش دانست.

این بهترین بازی ما بود
کد خبر: 366796
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ ۰۹:۴۱:۳۷

اعتمادآنلاین| به نقل از اسکای اسپورت، منچستر یونایتد در حساس‌ترین دیدار هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر در اولدترافورد از تاتنهام پذیرایی کرد و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

سولسشر به ستایش از عملکرد شاگردانش در این دیدار پرداخت. او بعد از بازی گفت: بازی بسیار خوبی بود. می‌توانستیم که گل‌های بیش‌تری هم به ثمر برسانیم. در نیمه نخست بسیار خوب بودیم و بد شانس بودیم که بازی مساوی شد. خوشبختانه در نیمه دوم هم با انگیزه بالایی بازی کردیم. به بازیکنان بعد از بازی تبریک و به آن‌ها گفتم که این بهترین نمایش‌شان بود. برابر لیورپول و چلسی هم خوب بودیم اما برابر تاتنهام بسیار خوب بودیم و این بهترین نمایش ما بود.

ستاره شیاطین سرخ در این دیدار راشفورد بود که هر دو گل تیمش را به ثمر رساند. سولسشر درباره راشفورد گفت: این بدون شک بهترین بازی راشفورد هم بود. او بسیار قوی و باکیفیت بازی کرد و بدون ترس بازی بی نقصی را به نمایش گذاشت.

بازیکنان از بازی خود لذت برند و درخشیدند و قطعا هواداران هم از این بازی خوب لذت بردند. راشفورد بازی به بازی در حال بهتر شدن است. او دو گل به ثمر رساند و چند ضربه خوب هم زد.

سرمربی یونایتد درباره واکنش مورینیو بعد از شکست گفت: همه ما مربیان از شکست بیزار هستیم و طبیعی است که مورینیو هم شکست را دوست نداشته باشد.

یونایتد با پیروزی در این دیدار با 21 امتیاز به رده ششم جدول رده‌بندی صعود کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها