کد خبر: 366882
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ ۱۲:۲۱:۳۹
| |

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش:

بودجه ورزش همگانی نباید در سایر بخش‌ها هزینه شود

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در نشست مشترک با مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها گفت: بودجه ورزش همگانی هنوز تا نقطه مطلوب متناسب با جمعیت کل کشور فاصله دارد اما همین بودجه هم نباید در سایر بخش‌ها هزینه شود.

بودجه ورزش همگانی نباید در سایر بخش‌ها هزینه شود
کد خبر: 366882
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ ۱۲:۲۱:۳۹

اعتمادآنلاین| به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی رویکرد اصلی ورزش را جذب حداکثری مشارکت مردم برای فعالیت بدنی در سراسر کشور دانست و گفت: با توجه به گزارش‌هایی که در حوزه سلامت مبنی بر بی‌تحرکی و کم تحرکی مردم وجود دارد باید تلاش کنیم از تمام ظرفیت و توان خودمان برای رفع این نقص استفاده کنیم.

او افزود: در این نشست برنامه توسعه ورزش همگانی کشور و سهم و تکلیف استان‌ها برای این برنامه ارائه شد تا بتوانیم با دانش‌افزایی، توسعه بخشی و هم‌افزایی با سایر دستگاه‌ها به ترویج برنامه‌های جذاب ورزشی برای جذب بیش‌تر مردم به تحرک بدنی بپردازیم.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: تلاش ما بر این بوده که حداکثر اعتبارات را در توسعه ورزش همگانی به کار بگیریم و البته هنوز با محدودیت اعتبار مواجه هستیم و میزان اعتبار کل ورزش بخصوص ورزش همگانی منطبق با نیازهای جمعیت هشتاد میلیونی ما نیست. اما همین بودجه را باید بتوانیم بهینه مدیریت کنیم و خروجی بهتری برای توسعه ورزش همگانی در تمام استان ها بگیریم. در واقع اعتبارات توسعه ورزش همگانی نباید در سایر حوزه ها هزینه شود.

احمدی در پایان گفت: در راستای توسعه ورزش روستایی هم اولین دوره جام خوشه جین به صورت بسیار مطلوبی در استان‌های مختلف برگزار شد و مرحله ملی آن را در دهه مبارکه فجر خواهیم داشت. امیدواریم سال آینده با استفاده از تجربه اولین دوره بتوانیم دوره دوم را بهتر و گسترده تر برگزار کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها