کد خبر: 366911
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ ۱۳:۱۶:۱۶
| |

جو بایدن:

دنیا به ترامپ می‌خندد!

«جو بایدن»، نامزد انتخابات 2020، به ویدئویی که در آن رهبران سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) از «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، بدگویی می‌کنند واکنش نشان داد. 

دنیا به ترامپ می‌خندد!
کد خبر: 366911
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ ۱۳:۱۶:۱۶

اعتمادآنلاین| نامزد انتخابات 2020 آمریکا گفت که رئیس‌جمهوری این کشور مایه خنده جهانیان است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، «جو بایدن»، نامزد انتخابات 2020، به ویدئویی که در آن رهبران سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) از «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، بدگویی می‌کنند واکنش نشان داد.

بایدن با انتشار پیامی ویدئویی در حساب توئیتری‌اش فیلمی را منتشر کرد که در آن «امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهوری فرانسه، «بوریس جانسون»، نخست‌وزیر بریتانیا و «جاستین ترودو»، نخست‌وزیر کانادا، نشست‌های خبری طولانی ترامپ را به استهزا می‌گیرند.

در پایان این ویدئو، بایدن می‌گوید که چنانچه ترامپ بار دیگر به مقام ریاست‌جمهوری برسد، آمریکا با «مشکلات بسیاری» دست و پنجه نرم خواهد کرد.

در این پیام توئیتری معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا گفت: «دنیا دارد به رئیس‌جمهور ترامپ می‌خندد. آنان او را همان‌طوری می‌بینند که حقیقتا هست: آدمی خطرناک، بی‌صلاحیت و ناتوان از رهبری جهان. نباید اجازه دهیم او چهار سال دیگر این سمت را در دست داشته باشد.»

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها