رییس پلیس پیشگیری ناجا

پلیس در حوادث اخیر با اشراف اطلاعاتی از گسترش ناامنی جلوگیری کرد

رییس پلیس پیشگیری ناجا گفت: یگان‌های تابعه پلیس پیشگیری در حوادث اخیر از نظر حفظ نظم و امنیت مسوولیت سنگینی بر عهده داشتند که با اشراف اطلاعاتی و اجرای به موقع طرح‌های پدافندی و عملیاتی از گسترش ناامنی جلوگیری کردند.

پلیس در حوادث اخیر با اشراف اطلاعاتی از گسترش ناامنی جلوگیری کرد
کد خبر: 366937
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ ۱۴:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| این مطلب را سردار محمد شرفی با حضور در ستاد فرماندهی پلیس راه آهن کشور و ارزیابی عملکرد این پلیس عنوان کرد و گفت: با اتخاذ مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی)، تدابیر هیات رئیسه نیروی انتظامی و تلاش شبانه روزی تمامی فرماندهان و مجاهدان انتظامی در نقاط مختلف کشور آشوبگران و متعرضان در حوادث اخیر از دستیابی به مقاصد شوم خود بازماندند و درس دیگری از شکست ناپذیری نیروهای انتظامی آموختند.

وی ادامه داد: یگان‌های تابعه پلیس پیشگیری در سراسر کشور ماموریت بسیار سنگینی در وقایع اخیر از نظر حفظ نظم و امنیت مراکز و منابع حساس و حیاتی بر عهده داشتند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا از کارکنان پلیس راه آهن کشور در برقراری نظم و امنیت حوزه استحفاظی به ویژه عملکرد مطلوب و قابل قبول در برقراری نظم و امنیت مراسم اربعین حسینی (ع) و همچنین حوادث اخیر قدردانی و ابراز رضایت کرد.

پلیس راه آهن آماده‌تر از همیشه در خدمت مردم

سرهنگ حشمت اله ملکی فرمانده پلیس راه آهن کشور در جریان این بازدید با ارائه گزارشی از آمادگی و هوشیاری همیشگی کارکنان پلیس راه آهن در خدمتگزاری به مردم و کشور خبر داد.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت بنزین که اعتراضات مردمی را به همراه داشت و منجر به برهم زدن نظم عمومی توسط تعدادی از آشوبگران شد، پلیس راه آهن با آماده باش صددرصدی کارکنان و با اشراف اطلاعاتی، رصد و پایش اعتراضات پیش آمده، انجام طرح های بازدارنده و تشدید اقدامات کنترلی، تعامل با سایر یگان های انتظامی، بسیج، حراست شرکت راه آهن و سازمان ها امدادی همچنین با پیش بینی و تأمین ضرورت های پشتیبانی مأموریتی در سراسر خطوط ریلی کشور موفق به جلوگیری از هرگونه تعرض به سرمایه های ملی، امنیت مسافران و تاخیر نداشتن حرکت قطارها شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها