کد خبر: 366977
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ ۱۶:۰۵:۴۴
| |

سیداسماعیل موسوی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور:

وزارت کشور نامه‌ای مبنی بر انصراف «توحید نوبخت» دریافت نکرده است

سیداسماعیل موسوی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور با رد خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر انصراف «توحید نوبخت» از نامزدی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: وزارت کشور نامه‌ای با این مضمون دریافت نکرده است.

وزارت کشور نامه‌ای مبنی بر انصراف «توحید نوبخت» دریافت نکرده است
کد خبر: 366977
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ ۱۶:۰۵:۴۴

اعتمادآنلاین| سیداسماعیل موسوی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور با رد خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر انصراف «توحید نوبخت» از نامزدی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: وزارت کشور نامه‌ای با این مضمون دریافت نکرده است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور در واکنش به خبر استعفای «توحید نوبخت» از حوزه انتخابیه رشت، گفت: در مورد افراد اظهارنظری نمی‌کنم هر شخص مجاز است در انتخابات شرکت یا در صورت صلاحدید انصراف دهد.

وی یادآور شد: نامه ای با مضمون انصراف وی دریافت نکرده ایم و اگر هم نامه را به فرمانداری حوزه انتخابیه مربوطه ارسال کرده باشد هنوز خبرش به ما اعلام نشده است.

گفتنی است، توحید نوبخت که دارای مدرک کارشناسی ارشد اقتصاد است در نخستین روز نام‌نویسی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور ثبت نام کرد.د

وی که فرزند ارشد محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه است که دهم آذر با مراجعه به ستاد انتخابات کشور فرآیند ثبت‌نام خود را برای حوزه انتخابیه رشت به ثبت رسانده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها