کد خبر: 367032
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۵ ۰۸:۲۵:۰۰
| |

مازنی، نماینده تهران در مجلس:

آمار بازداشت‌شدگان و جان‌باختگان حوادث اخیر را کمیسیون اصل نود پیگیری می‌کند

نماینده مردم تهران از ماموریت کمیسیون اصل نود برای پیگیری آمار بازداشت‌شدگان و جان‌باختگان حوادث آبان ماه خبر داد.

آمار بازداشت‌شدگان و جان‌باختگان حوادث اخیر را کمیسیون اصل نود پیگیری می‌کند
کد خبر: 367032
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۵ ۰۸:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت‌الاسلام احمد مازنی، درباره اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص اتفاقات اخیر کشور چه اقداماتی انجام داده‌اند، گفت: مسئولان تصمیم‌گیر، مسائل امنیتی در این موضوع را پیش‌بینی نکرده‌ بودند و سوال ما هم از آنان همین است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح استیضاح وزیر کشور را در این خصوص پیگیری کردیم که در دستور کار فراکسیون شوراها است.

او درباره پیگیری فراکسیون امید در خصوص اتفاقات آبان ماه سال جاری بیان کرد: ما یک نشست مشترک بین فراکسیون‌های مجلس برگزار کردیم که خوشبختانه به یک جمع‌بندی رسیدیم و تصمیماتی گرفته شد که به زودی اعلام خواهد شد.

مازنی در خصوص نقش فراکسیون امید در پیگیری حوادث آبان ماه بیان کرد: فراکسیون امید سعی دارد در ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی هرچه بیشتر پارلمان و در جهت ارتقاء جایگاه مجلس و شنیدن صدای مردم موثر باشد.

او با بیان اینکه به مردم آسیب و خسارت وارد شده است، گفت: سه فراکسیون مجلس به کمیسیون اصل نود ماموریت دادیم که مشکلات، آسیب‌ها و خسارت‌هایی که در حوادث اخیر متحمل شده‌اند را از محل قانونی‌اش بررسی و به مجلس گزارش دهد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره اینکه آیا مجلس شورای اسلامی آمار بازداشت‌شدگان و جان‌باختگان حوادث آبان ماه را از نهادها و ارگان‌ها دریافت خواهد کرد، گفت: ما از کمیسیون اصل نود خواستیم که اطلاعات را تهیه و به مجلس ارائه دهد.

او درباره اینکه فراکسیون امید آیا پیگیر مطالبات مردمی خواهد بود، بیان کرد: فراکسیون بر اساس منافع مردم و مصالح نظام عمل خواهد کرد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها