مربی معروف فوتبال ایران در دادگاه

مربی معروف فوتبال ایران عامل ورود چند بازیکن بنجل به فوتبال ایران و خسارتی سنگین به یکی از باشگاه‌های لیگ برتر بوده است.

مربی معروف فوتبال ایران در دادگاه
کد خبر: 367043
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۵ ۰۸:۴۱:۵۶

اعتمادآنلاین| در گزارش تحقیق و تفحص مجلس، پای یکی از مربیان معروف فوتبال ایران وسط آمده است. در این گزارش ذکر شده مربی فوق عامل ورود چند بازیکن بنجل به فوتبال ایران و خسارتی سنگین به یکی از باشگاه‌های لیگ برتر بوده است. مجلس در پرونده تحقیق و تفحص نام او را در لیست کسانی داده که باید به دادسرا بروند و توضیح بدهند. البته بعید به نظر می‌رسد آن مربی به دادسرا برود. خیلی‌ها اعتقاد دارند اگر بنا به تحقیق و تفحص در زمینه ورود بازیکنان و مربیان بنجل خارجی به ایران باشد، پای خیلی‌ها به ماجرا باز می‌شود. باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ آیا مربی معروف می‌پذیرد در دادسرا حاضر شود؟ یا اینکه چند تماس تلفنی همه چیز را حل و فصل خواهد کرد؟ دیروز یک منبع آگاه در این باره به خبرورزشی گفت: «این مربی باعث شده تا 2 میلیارد تومان در یک باشگاه هدر برود و بنابراین مجلس تأکید کرده، چون پول از بیت‌المال رفته، باید در این زمینه پاسخگو باشد.»


مجلس ظاهراً قصد دارد فصل دومی هم برای تحقیق و تفحص در فوتبال با محوریت فساد داشته باشد. یکی از موضوعات اصلی همین ورود بازیکنان خارجی به تیم‌های باشگاهی است. چون فدراسیون فوتبال نتوانسته اقدامی در این زمینه کند، مجلس قصد دارد وارد شود تا در بعضی باشگاه‌ها دلار‌ها به سادگی هدر نرود.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها