کد خبر: 367064
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۵ ۰۹:۱۸:۲۳
| |

ایتالیا در دیداری دوستانه به مصاف آلمان می‌رود

تیم‌ ملی ایتالیا سال میلادی آینده در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی آلمان به میدان می‌رود.

ایتالیا در دیداری دوستانه به مصاف آلمان می‌رود
کد خبر: 367064
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۵ ۰۹:۱۸:۲۳

اعتمادآنلاین| فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد که تیم ملی این کشور روز 31 مارس سال 2020 (10 دی) دیداری دوستانه مقابل تیم ملی آلمان برگزار خواهد کرد. این بازی به میزبانی ژرمن‌ها و در شهر نورنبرگ برگزار می‌شود و هدف دو تیم آماده‌سازی برای شرکت در رقابت‌های یورو 2020 است که در ماه خرداد سال آینده آغاز می‌شود.

در همین حال خبرهایی از احتمال رویارویی تیم ملی ایتالیا با تیم ملی انگلیس در ورزشگاه ومبلی لندن در همان هفته از بازی‌های ملی شنیده می‌شود که البته این بازی هنوز قطعی نیست.

شاگردان روبرتو مانچینی مرحله انتخابی یورو 2020 را با کسب 10 پیروزی از 10 بازی پشت سر گذاشتند و در مرحله نهایی این رقابت‌ها هم با تیم‌های ملی ترکیه، سوئیس و ولز همگروه شده‌اند. ایتالیایی‌ها هر سه بازی مرحله گروهی‌ شان را در خانه انجام می‌دهند. تیم ملی آلمان هم در گروه مرگ رقابت‌ها باید به مصاف تیم‌های ملی فرانسه، پرتغال و یکی از برندگان بازی‌های پلی‌آف برود.

تیم ملی ایتالیا تا کنون 35 بار به مصاف آلمان رفته است که 15 موفق به کسب پیروزی شده، 12 بار مساوی کرده و هشت بار باخته است. آخرین بازی رودرروی دو تیم سال پیش در ورزشگاه سن‌سیرو بود که با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها