کد خبر: 367143
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۵ ۱۱:۳۲:۱۶
| |

کماندار المپیکی ایران:

هزینه‌هایی مثل ویلموتس نداریم، اما نتایج بهتری از فوتبال می‌گیریم

کماندار المپیکی ایران گفت: ما هزینه‌هایی مثل ویلموتس نداریم، اما نتایج بهتری از فوتبال می‌گیریم.

هزینه‌هایی مثل ویلموتس نداریم، اما نتایج بهتری از فوتبال می‌گیریم
کد خبر: 367143
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۵ ۱۱:۳۲:۱۶

اعتمادآنلاین| میلاد وزیری درمورد شرایطش برای حضور در مسابقات المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: بعد از المپیک لندن که برای من پرحاشیه هم بود حالا برای مسابقات توکیو آماده می‌شوم. به هر حال از آن زمان تاکنون بزرگتر شده‌ام و 31 سال سن دارم. امیدوارم در المپیک 2020 بتوانم نتیجه خوبی برای ایران کسب کنم.

وی ادامه داد: در تیروکمان سهیمه به نام کشورها است و هر کسی که در نهایت بهتر باشد، اعزام خواهد شد. پیرعلی یکی از کمانداران جوان ایران است که زمان زیادی هم دارد. او نتایج خوبی کسب کرده و در رقابت‌های تایلند هم پس از صعودمان در مرحله نیمه‌نهایی رقابتی تشریفاتی با هم داشتیم که تلاش کردیم قدرت ایران را به رخ حریفان بکشیم.

کماندار ملی‌پوش ایران با بیان اینکه تیم ریکرو کشورمان 6 ماه دیگر می‌تواند در مسابقات آلمان کسب سهمیه کند، گفت: تیم ریکرو مردان و تیم ریکرو بانوان ایران در مسابقات آلمان این شانس را دارند که بتوانند کسب سهمیه کنند؛ این موضوع در بخش انفرادی بانوان هم وجود دارد. ما پتانسیل خوبی داریم و با ترکیبی از جوانان و با تجربه‌ها می‌توانیم کسب سهمیه کنیم. امیدوارم این دو تیم کامل به توکیو بروند تا بتوانیم در مسابقات میکس المپیک هم حاضر باشیم.

وزیری درخصوص حاشیه‌های گذشته‌اش و اینکه گفته بود افشاگری خواهد کرد، گفت: فلسفه زندگی من این است که هر کاری را که فکر کنم درست است انجام می‌دهم. شاید در بیان حرف‌هایم مشکل داشتم، اما با گفته‌هایم اعتقاد داشتم که آنها را بیان کردم. روسای مختلفی را در فدراسیون دیده‌ام. بدون شک هرکسی هر کاری که می‌کند، هدفش کسب سهمیه و موفقیت ایران است. من هم اقداماتی که فکر می‌کردم درست است را انجام دادم.

وی که مهمان برنامه تلویزیونی رکورد بود، افزود: من چند سال با یک مربی کار کردم که نمی‌خواهم بگویم سطح بسیار بالایی داشت، اما شناخت کاملی از من پیدا کرده بود. برای بازی‌های آسیایی دوحه مسئولان به وی گفتند اگر می‌خواهی به این مسابقات بروی باید قول کسب مدال بدهی، اما او حاضر نشد برای یک اعزام این کار را بکند. او فقط گفت که این اعزام برای ایران مفید است و باعث پیشرفت این رشته می‌شود. در همان زمان رشته‌ها و ورزشکارانی بودند که قول مدال دادند، اعزام شدند و ناکام بودند.

کماندار المپیکی ایران با تشکر از صالحی‌امیری و شعبانی‌بهار، خاطرنشان کرد: اینکه می‌گویند کمیته ملی المپیک برای اعزام من به مسابقات تایلند 750 دلار داده و آنها من را اعزام کرده‌اند درست نیست، چراکه من هم مانند سایر نفرات از طریق فدراسیون اعزام شدم. در گذشته افرادی که مخالف من بودند حرف‌هایی را از زبان من به شجاعی می‌زدند و اجازه کار به من داده نمی‌شد. شجاعی در جلسه‌ای از من خواست تا مشکلات را بنویسم. من سوال کردم کجا و چگونه که او پاسخ داد من می‌گویم و شما بنویس. حالا شعبانی‌بهار آمده و شرایط بهتر شده است. او تا جایی که می‌تواند به تیروکمان کمک می‌کند.

وزیری ادامه داد: من بازهم از صالحی امیری تشکر می‌کنم؛ شاید او را 3 بار هم بیشتر ندیده باشم، اما از رفتار وی خوشم آمد. در پرواز جاکارتا او تمام ورزشکاران را به اسم می‌شناخت و وضعیت همه برایش مهم بود. یک بار هم تصمیم به خداحافظی گرفته بودم که وی را در آکادمی دیدم. او با وجود اینکه یک جلسه بسیار مهم داشت، اما وقت گذاشت و با من صحبت کرد.

وی با بیان اینکه از صندوق حمایت از ورزشکاران حقوقی نمی‌گیرم، گفت: فدراسیون پای سکوی به ما پاداش دلاری می‌دهد. امیدوارم مسئولان نگاه ویژه‌ای به ما داشته باشند و حداقل مثل گذشته جوایزی را برای ما درنظر بگیرند. از تمام افرادی که برای من زحمت کشیدند تشکر می‌کنم. ما هزینه‌هایی مثل ویلموتس نداریم، اما نتایج بهتری از فوتبال می‌گیریم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها