در هفت ماهه امسال محقق شد؛

سهم 31 درصدی صنعت و معدن از تسهیلات بخش های اقتصادی

بررسی آمارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از سهم تسهیلات 30.7 درصدی بخش صنعت و معدن و 18.7 درصدی بخش بازرگانی از تسهیلات پرداختی بانک‌ها و موسسه‌های اعتباری از ابتدای امسال تا پایان مهرماه است.

سهم 31 درصدی صنعت و معدن از تسهیلات بخش های اقتصادی
کد خبر: 367205
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۵ ۱۳:۵۲:۵۱

اعتمادآنلاین| برپایه آمارهای یاد شده، تسهیلات پرداختی بانک ها و موسسه های اعتباری در هفت ماهه امسال به بخش‌های اقتصادی مبلغ 447.8 هزار میلیارد تومان بود.

در این مدت، تسهیلات بخش صنعت و معدن به 137.3 هزار میلیارد تومان رسیده و در بخش بازرگانی نیز 83.6 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

این در حالی است که در مدت مشابه پارسال 99.3 هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش صنعت و معدن و 49.6 هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش بازرگانی پرداخت شده بود.

پرداخت تسهیلات رونق تولید

هچنین، در راستای اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی، از آغاز امسال تا پایان مهرماه در مجموع 6782.9 میلیارد تومان تسهیلات به سه هزار و 749 واحد در قالب پروژه رونق تولید پرداخت شده است.

این تسهیلات صرف تامین مالی بنگاه های تولیدی کوچک، متوسط و طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد شد.

در قالب تسهیلات برنامه تولید و اشتغال (تبصره 18) نیز در این مدت هزار و 318 واحد به بانک های عامل معرفی شدند که از این تعداد 99 واحد تسهیلات خود را به ارزش 691.7 میلیارد تومان دریافت کرده‌اند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها