گرامی‌مقدم خبر داد:

جزئیات مصوبه کمیته تعامل حزب اعتماد ملی درباره انتخابات مجلس/ حضرتی و افشانی به درخواست کروبی برای انتخابات ثبت‌نام می‌کنند

سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: اعضای حزب اعتماد ملی با توجه به خواست دبیرکل این حزب که در جلسه اخیر شورای مرکزی توسط همسر ایشان قرائت شد، برای کاندیداتوری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی خواهند کرد.

جزئیات مصوبه کمیته تعامل حزب اعتماد ملی درباره انتخابات مجلس/ حضرتی و افشانی به درخواست کروبی برای انتخابات ثبت‌نام می‌کنند
کد خبر: 367281
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۵ ۱۷:۲۴:۲۵

اعتمادآنلاین| اسماعیل گرامی‌مقدم در تشریح جزئیات جلسه امروز کمیته تعامل حزب اعتماد ملی گفت: با توجه به پیام مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتماد ملی که در آخرین جلسه شورای مرکزی این حزب توسط فاطمه کروبی، همسر ایشان قرائت و در آن از اعضای خواسته شد تا برای انتخابات یازدهمین دور مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنند، کمیته تعامل حزب امروز مصوب کرد تا آقایان الیاس حضرتی، محمدعلی افشانی، محمدصادق جوادی‌حصار، رئوف قادری، سیدرحیم ابوالحسنی و جمعی دیگر از اعضای شورای مرکزی این حزب ملی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنند.

او ادامه داد: البته آقای حضرتی که نماینده فعلی تهران در مجلس شورای اسلامی هستند و آقای افشانی شهردار پیشین تهران پیش‌تر اعلام کرده بودند که تمایلی به شرکت در انتخابات ندارند اما علیرغم این تصمیم، با توجه به خواست دبیرکل حزب و شورای مرکزی در ساعات باقیمانده ثبت نام انتخابات با حضور در وزارت کشور و فرامانداری‌ها برای شرکت در این انتخابات نام‌نویسی خواهند کرد.

او افزود: بنابراین با توجه به شرایط کنونی کشور، شرایط خاص حاکم و در جهت اندیشه اصلاح طلبی، اعضای حزب اعتماد ملی نیز در انتخابات حضور پیدا خواهند کرد.

سخنگوی حزب اعتماد ملی همچنین در خصوص لزوم همکاری همه نهادهای ذی‌صلاح برای پرشور برگزار شدن انتخابات گفت: بر این باور هستم که شورای نگهبان با عملکرد مناسب و قانونی خود که همان دریافت استعلام از چهار نهاد وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، اداره ثبت احوال و دادگستری است، صلاحیت‌ها را بر همان مبنا اعلام کند.. حالا که در شرایط فعلی کمپین‌های «نه به انتخابات» شکل گرفته، حضور اصلاح‌طلبان به پرشور برگزار کردن انتخابات کمک خواهد کرد.

او ادامه داد: اقدام مهدی کروبی در دعوت از اعضای حزب برای مشارکت در انتخابات به معنی این است که ما همچنان به دنبال آرمان اصلاح‌طلبی در جهت توسعه کشور هستیم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها