کواکبیان در جمع خبرنگاران:

حدود 40 نفر از اعضای فراکسیون امید در انتخابات ثبت‌نام نمی‌کنند

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: از مجموع 120 نفر اعضای فراکسیون امید، حدود 30 تا 40 نفر در انتخابات ثبت نام نمی‌کنند.

حدود 40 نفر از اعضای فراکسیون امید در انتخابات ثبت‌نام نمی‌کنند
کد خبر: 367312
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۵ ۱۹:۲۷:۳۲

اعتمادآنلاین| مصطفی کواکبیان پس از ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات حتماً لیستی را برای انتخابات ارائه می‌دهد، ولی باید ابتدا ببینیم چه کسانی ثبت‌نام می‌کنند چرا که چند نفر از نمایندگان فعلی اصلاح‌طلب از تهران شرکت نمی‌کنند و در کل کشور هم از مجموع 120 نفر اعضای فراکسیون امید، حدود 30 تا 40 نفر در انتخابات شرکت نمی‌کنند.

او ادامه داد: اگر اکثریت مجلس در اختیار ما باشد، هر وعده‌ای دهیم باید حتماً پای آن باشیم اما در مجلس دهم، اکثریت فراکسیونی داشتیم اما اکثریت مجلس را نداشتیم و کافی بود که آقای لاریجانی اشاره‌ای به مستقلین کند تا به سمت اصولگرایان بروند و آنان اکثریت مجلس می‌شدند و ما هیچ‌وقت اکثریت مجلس نبودیم.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی افزود: بنده امیدوارم که مردم مشارکت جدی در انتخابات داشته باشند و معتقدم اگر مثل قبل مشارکت داشته باشیم، هیچ نگرانی برای پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات نخواهیم داشت.

کواکبیان تأکید کرد: داوطلبان انتخابات مجلس بهتر است پیش از آنکه به فکر کرسی خود باشند، به فکر منافع ملی باشند، چرا که هر چه مشارکت بیشتر باشد، تحریم‌ها زودتر از بین می‌رود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها