کد خبر: 367315
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ ۱۳:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

عادل الجبیر، سعد حریری را توبیخ کرد!

عادل الجبیر وزیر مشاور در امور خارجه سعودی در جریان تماس تلفنی به شدت عملکرد سعد حریری را مورد انتقاد قرار داده و او را توبیخ کرد.

عادل الجبیر، سعد حریری را توبیخ کرد!
کد خبر: 367315
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ ۱۳:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| عادل الجبیر وزیر مشاور در امور خارجه سعودی در جریان تماس تلفنی به شدت عملکرد سعد حریری را مورد انتقاد قرار داده و او را توبیخ کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، روزنامه لبنانی النهار در گزارشی پرده از این گفتگو برداشته و خبر داد: «این تماس از سوی سعد حریری انجام گرفته و در آن نخست‌وزیر مستعفی لبنان از الجبیر خواست تا نقطه نظرات و دیدگاه‌های ولیعهد عربستان را در مورد عملکردش در دوره اغتشاشات ابراز کند.»

بر اساس این خبر، الجبیر هم در پاسخ گفت: «ولیعهد به تو می‌گوید زمانی که تو نزد او بودی و خبر دادی که میشل عون رئیس‌جمهور خواهد شد، ولیعهد به این امر اعتراض کرد اما تو گفتی از انتخاب عون حمایت می‌کنی. حال نیز باید مسئولیت و نتایج آن موضع خود را بپذیری.»

این در حالی است که دفتر رسانه‌ای سعد حریری ضمن تکذیب این گفتگو آن را به طور کامل بی‌پایه و اساس اعلام کرد.

گفتنی است تا دو روز پیش، یعنی زمان انجام این گفتگو، سعد حریری حمایت خود را از سمیر الخطیب سرمایه‌دار لبنان برای نخست وزیری لبنان اعلام کرده بود اما رسانه‌های لبنانی از چرخش محسوس حریری به سوی تصدی مجدد پست نخست‌وزیری سخن به میان می‌آورند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها