کد خبر: 367325
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۴:۳۰:۰۰
| |

داستان کیف یک‌میلیون دلاری دختر صدام حسین چیست؟

چند روز بعد از اینکه خبر رسید کیف حاوی یک میلیون دلار پول نقد و طلا متعلق به رغد دختر صدام حسین به او بازگردانده شده، نیروهای امنیتی اردن و رغد این موضوع را تکذیب کردند.

داستان کیف یک‌میلیون دلاری دختر صدام حسین چیست؟
کد خبر: 367325
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۴:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| چند روز بعد از اینکه خبر رسید کیف حاوی یک میلیون دلار پول نقد و طلا متعلق به رغد دختر صدام حسین به او بازگردانده شده، نیروهای امنیتی اردن و رغد این موضوع را تکذیب کردند.

به گزارش اعتمادآنلاین، ساعاتی بعد از یافت شدن کیف حاوی یک‌ میلیون دلار و اعلام نام رغد صدام حسین به عنوان صاحب آن و ارتباط خبر پیدا شدن این کیف با اخبار رسانه‌های عراقی مبنی بر حمایت مالی دختر صدام حسین، مسئولان امنیتی اردن به سرعت واکنش نشان دادند و اصل خبر را از پایه و اساس تکذیب کردند.

جالب‌تر اینکه رغد صدام حسین نیز به سرعت بیانیه مدیریت امنیت عمومی امان پایتخت اردن را در صفحه شخصی توییتری خود منتشر کرد.

این تکذیب در حالی اتفاق افتاده که راننده تاکسی چندی پیش از سوی شهردار امان به دلیل امانتداری مورد تشویق قرار گرفته بود، اما ظاهراً بعد از آنکه فاش شد کیف متعلق به دختر صدام است و مرتبط شدن این امر به حمایت از اغتشاشگران و آشوبگران در عراق، ناگهان همه چیز به سوی تکذیب گرایش یافت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها