کد خبر: 367508
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ ۱۲:۳۱:۴۵
| |

حل مشکل مالیاتی، اولویت برانکو برای حضور در ایران

سرمربی پیشین پرسپولیس پیش از هر چیز تاکید دارد تا مشکل مالیاتی او حل شود و سپس این مربی به ایران بیاید.

حل مشکل مالیاتی، اولویت برانکو برای حضور در ایران
کد خبر: 367508
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ ۱۲:۳۱:۴۵

اعتمادآنلاین| این روزها برانکو ایوانکوویچ بیش از هر زمان دیگری به نیمکت تیم ملی ایران نزدیک است اما به صورت رسمی هنوز به عنوان سرمربی معرفی نشده است.

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران در مورد حضور برانکو در تیم ملی روز گذشته در یک برنامه تلویزیونی گفته بود: «در این رابطه بهترین تصمیم را خواهیم گرفت. حتما باید کسی را انتخاب کنیم که لیگ، تیم ملی و فوتبال ما را بشناسد و ضمن آنکه فرصت آزمون و خطا را هم نداریم و باید بهترین تصمیم را بگیریم. در این برهه از زمان نمی‌توانیم مربی را بیاوریم که بعدا از او استفاده کنیم. زمانی که ویلموتس را انتخاب کردیم به عنوان یک مربی جوان انتظار داشتیم که در آینده به فوتبال ما کمک کند.»

رییس فدراسیون فوتبال ایران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا برانکو رقیب دیگری برای تیم ملی دارد؟ اظهار داشت: «نمی‌توان اکنون اسم او را ببریم. از این پس دیگر جای اشتباه نداریم و باید بهترین عملکرد را داشته باشیم و به فکر چهار دیدار باقی‌مانده در انتخابی جام جهانی باشیم. سه دیدار خانگی داریم و اگر نتوانیم بحرین را در تهران شکست دهیم، مستحق رفتن به جام‌جهانی نخواهیم بود و اگر هم ببریم که بازی با عراق برای صدرنشینی خواهد بود. اگر برانکو بخواهد به تیم ملی بیاید، باید مشکلش با پرسپولیس حل شود.»

این در حالی است که حل مشکل برانکو با پرسپولیس هم یکی از شروط اصلی او برای پذیرفتن هدایت تیم ملی است. فدراسیون هم در تلاش است تا راه حلی را برای پرداخت این طلب از محل درآمدهای باشگاه در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پرداخت کند اما مشکل اصلی برانکو برای حضور در ایران بر سر مالیات او است.

سرمربی پیشین پرسپولیس که در پنج فصل اخیر هدایت سرخپوشان تهرانی را بر عهده داشت، بر حل مشکل مالیاتی‌اش تاکید دارد.

مالیات برانکو طبق قراردادی که او با پرسپولیس بسته بود، به عهده باشگاه بود اما پرسپولیس تا کنون اقدامی برای حل شدن مشکل مالیاتی این مربی نداشته است.

برانکو به این موضوع واقف است که دیر یا زود از طریق فیفا و یا با کمک فدراسیون کم یا زیاد طلبش را از پرسپولیس خواهد گرفت اما تاکید اصلی او روی حل شدن مشکل مالیاتی است تا برای ورود و خروج به ایران با مشکلی مواجه نشود.

برانکو که پیش از این هم با مشکل مالیاتی‌اش از زمان حضور در تیم ملی مواجه شد، زمان سرمربیگری در تیم االاتفاق عربستان حاضر به همراهی تیمش در بازی با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا برای سفر به ایران نشده بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها