کد خبر: 367522
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ ۱۳:۱۵:۰۰
| |

در آستانه شهرآورد بزرگ منچستر؛

فقط باید «سولسشر» باشی که برای «پپ» کُری بخوانی

«اوله گانر سولسشر» در آستانه شهرآورد بزرگ، به سیتیزن‌ها گوشزد کرد که منچستریونایتد همچنان بزرگ‌ترین باشگاه شهر است.

فقط باید «سولسشر» باشی که برای «پپ» کُری بخوانی
کد خبر: 367522
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ ۱۳:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| پپ گواردیولا سیتی را 2 بار پیاپی به عنوان قهرمانی لیگ جزیره و یک سه‌گانه خانگی رسانده است اما یونایتدها از زمان بازنشستگی «سر الکس فرگوسن» در سال 2013 هیچ دستاورد قابل توجهی نداشته‌اند.

این 2 تیم امروز (شنبه) در حالی در ورزشگاه اتحاد روبروی یکدیگر صف آرایی می‌کنند که اختلاف امتیاز تیم سولسشر با شاگردان پپ 14 امتیاز است اما مرد نروژی معتقد است که شیاطین سرخ همچنان بزرگ‌ترین باشگاه شهر منچستر هستند.

سولسشر در این باره گفت: ما بزرگ‌تر هستیم و در این مورد بحثی نیست. در جدول رده‌بندی فاصله زیادی داریم اما این دیدار برای ما فرصتی است تا آنان را به چالش بکشیم و فاصله را اندکی کم کنیم. بنابراین به اتحاد می‌رویم که برنده شویم و البته می‌دانیم که کار سختی داریم.

گواردیولا نیز در نشست خبری با پرسشی مشابه مواجه شد و تاکید کرد: از زمانی که به سیتی آمدم همیشه بهتر از یونایتد بوده‌ایم. در پایان فصل نیز نتایج نشان این موضوع را ثابت کرد و می‌کند بنابراین می‌توان گفت که انسجام و عدم نوسان ما باورنکردنی بوده است.

وی ادامه داد: برای هواداران یونایتد، آنها همیشه بزرگ‌ترین باشگاه هستند و هواداران سیتی نیز چنین حسی را در مورد تیم خود دارند. ما باشگاه‌های خود را دوست داریم و به همین دلیل از تیم‌های مورد علاقه‌مان حمایت می‌کنیم. اگر به صندوقچه افتخارات نگاه کنیم، یونایتد بهتر است و هیچ شکی در آن نیست. اعداد و ارقام مشخص و ثابت هستند و از این حیث آنها جام‌های بیشتری تصاحب کرده‌اند اما ما هم تلاش می‌کنیم که تا حد امکان جام ببریم.

یونایتد در 2 شهرآورد فصل گذشته با نتایج 3 بر یک و 2 بر صفر مغلوب سیتی شد و شاگردان پپ قصد دارند تا بعد از لیورپول، به دومین باشگاهی تبدیل شوند که در سه دیدار پیاپی با شیاطین سرخ با اختلاف 2 گل آنان را مغلوب می‌کنند.

سولسشر در ادامه گفت: هدف ما عبور از تیم‌هایی است که بالاتر از ما قرار دارند و برای این کار ابزار مورد نیاز را نیز داریم. روزی که به این لحظه برسیم، روزی لذتبخش برای ما خواهد بود.

در بازی امروز، سولسشر بازیکنی را در تیمش در اختیار دارد که سیتیزن‌ها قصد داشتند تابستان سال جاری با وی قرارداد امضا کنند اما «هری مگوایر» با 85 میلیون پوند یونایتد را انتخاب کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها