کد خبر: 367526
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ ۱۳:۲۴:۵۹
| |

ترک زمین فوتبال به خاطر رفتن به دستشویی؛

لیونبرگ از اقدام عجیب اوبامیانگ حمایت کرد

سرمربی توپچی‌ها از اقدام خارج عرف مهاجم گابنی تیمش در جریان دیدار با برایتون حمایت کرد.

لیونبرگ از اقدام عجیب اوبامیانگ حمایت کرد
کد خبر: 367526
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ ۱۳:۲۴:۵۹

اعتمادآنلاین| فردریک لیونبرگ، سرمربی موقت توپچی‌ها از آنچه که به عنوان یک اتفاق عجیب در دنیای فوتبال از مهاجم گابنی تیمش سر زد حمایت کرد.

لیونبرگ در صحبت‌هایش اعلام کرد با تصمیم اوبامیانگ مبنی بر خروج از زمین برای رفتن به دستشویی هیچ مشکلی ندارد و این در حالی است که بازی لیگ برتر برابر برایتون ادامه داشت.

این مهاجم 30 ساله در دقایق پایانی بازی در حال حرکت به سمت تونل بود و این در حالی بود که توپچی‌ها با نتیجه 2 بر 1 از حریف خود عقب بودند. اوبامیانگ بعد از دقایقی به زمین بازی برگشت.

حرکت عجیب این بازیکن بعد از تعویض الکساندر لاکازته در دقیقه 77 و زمانی که تنها مهاجم حاضر در ترکیب تیمش بود برخی از هواداران را ناراحت کرد.

لیونگبرگ، با این حال، فاش کرد که اوبامیانگ مثل هر انسان دیگری باید پاسخگوی نیازهای طبیعی خود باشد و رفتن به دستشویی هم یکی از این نیازهای طبیعی است.

این مربی 42 ساله پس از بازی به رسانه‌ها گفت: "من واقعاً حتی متوجه نشدم که او از آنجا خارج شده است. من فقط او را دیدم که بعد از چند دقیقه دوباره به زمین بازگشت. "

وی در ادامه گفت: "وقتی نیاز داری به دستشویی بروی، باید بروی، اگر احساس بدی هم از این بابت داشته باشی هیچ چیزی نیست که بتوانی آن را تغییر بدهی. "

شکست در ورزشگاه امارات باعث شده آرسنال به رده دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر برسد و 10 امتیاز از تیم چهارم لیگ برتر فاصله دارد.

آن‌ها به شرق لندن سفر می‌کنند تا روز دوشنبه آینده با وستهم یونایتد روبرو شوند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها