کد خبر: 367561
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ ۱۴:۵۲:۴۷
| |

رسن:

به صدر برمی‌گردیم

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سه سال قهرمان قاطع لیگ ایران بودیم و امسال هم به طور حتم به صدر باز می‌گردیم.

به صدر برمی‌گردیم
کد خبر: 367561
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ ۱۴:۵۲:۴۷

اعتمادآنلاین| بشار رسن با اشاره به پیروزی تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: بازی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم به خوبی خواسته‌های کادر فنی را در زمین اجرا کنیم و در نهایت هم با پیروزی قاطع اصفهان را ترک کردیم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس پس از 9 سال توانست در اصفهان ذوب‌آهن را شکست دهد، افزود: ذوب‌آهن همیشه از تیم‌های خوب لیگ ایران بوده و در بازی برابر ما هم این تیم عملکرد خوبی داشت اما ما توانستیم با اجرای برنامه‌های کادر فنی در زمین کنترل بازی را در دست بگیریم و در نهایت هم این پیروزی را بدست آوریم.

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه این تیم روند خوبی را در پیش گرفته اضافه کرد: شرایط تیم خوب است و امیدوارم با حفظ این روند دوباره بتوانیم به صدر جدول برسیم. چرا که با توجه به شرایط کنونی، جایگاه تیم‌ها به طور حتم دچار تغییر خواهد شد.

رسن در دیدار با ذوب‌آهن یکی از بهترین‌های پرسولیس بود و در این خصوص خاطرنشان کرد: وظیفه من این است که هر چه در توان دارم را برای تیم بگذارم. مهم‌ترین موضوع موفقیت پرسپولیس است. من هم خوشحالم که توانستم بار دیگر برای این تیم به میدان بروم و مفید باشم. امیدوارم (گابریل) کالدرون هم از عملکرد من راضی باشد و از او تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد تا در ترکیب اصلی به میدان بروم.

وی در مورد اینکه استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ است و آیا پرسپولیس می‌تواند دوباره جای استقلال را در صدر جدول از این تیم بگیرد، اضافه کرد: همانطور که گفتم جایگاه تیم‌ها هنوز در جدول ثبات ندارد. یک تیم 2 بازی عقب افتاده نسبت به تیم دیگر دارد و از حالا نمی‌توان گفت که تیمی که در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد، در این جایگاه خواهد ماند. ما سه سال صدرنشین و قهرمان مطلق لیگ بودیم و امسال هم بالاترین شانس را برای قهرمانی داریم.

هافبک عراقی پرسپولیس در مورد اینکه سبک بازی پرسپولیس با تمجید کارشناسان همراه بود، خاطرنشان کرد: خوشحالیم و تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا بتوانیم روند خوب‌مان را حفظ کنیم. البته از ابتدای لیگ هم بد نبودیم و در همه مسابقات تیم برتر میدان بودیم. امیدوارم در ادامه هم بتوانیم روند خوب خود را حفظ کنیم و به جایگاه واقعی‌مان بازگردیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود بازیکنان خارجی تیم هنوز با مشکلات مالی مواجه هستند، گفت: این مشکلات وجود دارد اما می‌دانیم که مدیران باشگاه تمام تلاششان را می‌کنند تا مشکلات را حل کنند. این مشکلات درون خانواده در حال حل شدن است. دوست ندارم خارج از این فضا به آن پرداخته شود.

رسن در مورد دیدار هفته آینده سرخپوشان برابر گل‌گهر سیرجان نیز افزود: هیچ حریف آسانی در لیگ حضور ندارد و هدف ما هم در هیچ مسابقه‌ای فرق ندارد. برای برد به میدان خواهیم رفت. جایگاه گل‌گهر نمی‌تواند نشانگر این باشد که با تیم ضعیفی بازی داریم و به اهمیت این بازی واقف هستیم. نیم فصل اول رو به اتمام است و می‌خواهیم با بهترین نتایج این چند دیدار باقی مانده را پشت سر بگذاریم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها