کد خبر: 367681
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۰:۰۰:۳۳
| |

حاشیه‌های صحن مجلس هنگام ارائه بودجه 99 توسط رییس جمهوری چه بود؟

حسن روحانی، رییس جمهوری امروز یکشنبه با حضور در بهارستان لایحه بودجه کل کشور را تقدیم مجلس کرد. نکته جالب اینکه رئیس جمهور قبل از آغاز جلسه علنی در مجلس حضور داشت.

حاشیه‌های صحن مجلس هنگام ارائه بودجه 99 توسط رییس جمهوری چه بود؟
کد خبر: 367681
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۰:۰۰:۳۳

اعتمادآنلاین| جلسه علنی امروز 17 آذرماه مجلس شورای اسلامی در ساعت 8.20 دقیقه آغاز شد.

هنگامی که درهای مجلس به روی خبرنگاران باز شد، ‌رییس جمهوری با همراهانش در مجلس حضور داشت. محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه، حسینعلی امیری معاون پارلمانی، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری و سید محمود علوی وزیر اطلاعات رییس جمهوری را امروز در مجلس همراهی می‌کردند.

امروز حدود 300 تا 350 خبرنگار و تصویربردار در مجلس حاضر بوده و سخنان رییس جمهوری درباره لایحه بودجه سال 99 کل کشور را پوشش دادند.

معمولا تلویزیون طی سال‌های گذشته سخنان رییس جمهوری در هنگام ارائه لایحه بودجه را به طور کامل پخش می‌کرد اما امسال تنها دقایق آخر سخنان رییس جمهوری از تلویزیون پخش شد.

در روزهای قبل و حتی قبل از آغاز سخنان رییس جمهوری گفته می‌شد ممکن است برخی از نمایندگان رییس جمهوری را تخریب کنند اما جلسه به آرامی برگزار شد و رییس جمهوری هم سخنان خود را در آرامش مطرح کرد. هنگام سخنرانی رییس جمهوری اغلب نمایندگان مجلس در صندلی‌های خود نشسته بودند و با دقت به سخنان بودجه ای روحانی گوش می‌دادند. در عین حال طبق روال معمول تعدادی نمایندگان نیز به کنار صندلی نوبخت و امیری معاونان رییس جمهوری رفته و با آنان مشغول صبحت بودند.

هنگامی که سخنان رییس جمهور به موضوع آموزش در بودجه سال آینده رسید، قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر از جای برخاست و با صدای بلند نسبت به بودجه اعتراض کرد و خواهان اصلاح آن شد.

هنگامی که رئیس جمهوری پشت تربیون مجلس قرار گرفت نادر قاضی پور نماینده ارومیه با صدای بلند خطاب به علیرضا رحیمی عضو هیات مدیره مجلس گفت: پس بنزین چه شد در مورد بنزین هم باید صبحت کنند.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها