دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار استان خبرداد:

تشکیل 208 پرونده افزایش غیرقانونی قیمت کالا و خدمات بعد از افزایش قیمت بنزین در سمنان

رئیس سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت و دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار استان سمنان از تشکیل 208 فقره پرونده تخلف افزایش غیرقانونی قیمت کالا و خدمات بعد از افزایش قیمت بنزین در این استان خبر داد.

تشکیل 208 پرونده افزایش غیرقانونی قیمت کالا و خدمات بعد از افزایش قیمت بنزین در سمنان
کد خبر: 367726
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۰:۵۰:۵۴

اعتمادآنلاین| بهروز اسودی در کارگروه ستاد تنظیم بازار استان سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح افزایش قیمت بنزین و به‌منظور جلوگیری و مقابله با افزایش غیرقانونی قیمت کالا و خدمات در این استان، تعداد دو هزار و 347 مورد بازرسی در سطح استان صورت گرفته که این بازرسی‌ها به تشکیل بیش از 200 فقره پرونده تخلف به ارزش ریالی بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون ریال انجامیده است.

وی از برخورد قانونی با متخلفین در سطح بازتار خبر داد و افزود: طی این مدت 177 مورد شکایت مردمی به سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت سمنان اعلام شده است که طی بازرسی‌های92 مورد تخلف محرز شده است.

دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار استان سمنان از رصد پیوسته و مداوم قیمت اجناس و بازرسی و نظارت بر بازار این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: استان سمنان هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی ندارد.

وی با بیان اینکه گوشت مرغ در حال حاضر با قیمت 12 هزار و 900 تومان در بازار استان عرضه می شود ادامه داد: تخم‌مرغ نیز در این استان به قیمت 8 هزار و 900 تومان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

اسودی ادامه داد: گوشت قرمز گرم گوسفندی نیز در حال حاضر با قیمت 80 هزار تومان و گوساله با قیمت 69 هزار تومان در بازار به متقاضیان عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت استان از توزیع 193 تن شکر از طریق فروشگاه‌های زنجیره ای و اتحادیه های فعال در شبکه استانی خبر داد و تصریح کرد: به منظور رفع نیازهای استان علاوه بر این، 95 تن نیز در حال حمل به استان است.

دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار استان سمنان همچنین اظهار کرد:314 تن برنج پاکستانی به‌منظور رفع نیاز استان تخصیص داده شده است که به زودی در شبکه توزیع خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها