کد خبر: 367739
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۱:۱۵:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

درخواست نمایندگان فراکسیون امید برای تشکیل کمیسیون ویژه رسیدگی به حوادث بعد از گرانی بنزین

الیاس حضرتی، پروانه سلحشوری، علی مطهری، عبدالکریم حسین‌زاده، بهرام پارسایی، محمد کاظمی، عبدالرضا هاشم‌زایی و مهدی شیخ خواستار تشکیل کمیسیونی ویژه در مجلس برای بررسی حوادث بعد از گرانی بنزین تشکیل دادند.

درخواست نمایندگان فراکسیون امید برای تشکیل کمیسیون ویژه رسیدگی به حوادث بعد از گرانی بنزین
کد خبر: 367739
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۱:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| الیاس حضرتی، پروانه سلحشوری، علی مطهری، عبدالکریم حسین‌زاده، بهرام پارسایی، محمد کاظمی، عبدالرضا هاشم‌زایی و مهدی شیخ خواستار تشکیل کمیسیونی ویژه در مجلس برای بررسی حوادث بعد از گرانی بنزین تشکیل دادند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، در توضیح چرایی تشکیل این کمیسیون آمده است: «نظر به اینکه اعتراضات مردمی بعد از اعلام افزایش قیمت بنزین در بیش از یکصد شهر کشور حوادث تلخی را به بار آورد و متاسفانه تعدادی از هم‌وطنان ما جان خود را در این حوادث از دست داده‌اند. از طرفی تاکنون از سوی مقامات مسئول اطلاعاتی امنیتی و سیاسی کشور هیچ‌گونه گزارش شفاهی از جزئیات امر به نمایندگان ملت و به مردم عزیز و شریف ایران ارائه نشده است. ناچارا اطلاعات و اخبار نادرست و غیرصحیح و بعضا مغرضانه ملاک قضاوت مردم قرار می‌گیرد.

از آنجا که نمایندگان ملت، موظف و مسئول‌اند در امور مهم ورود پیدا کنند و در نتیجه با دقت حوادث مورد بررسی قرار گرفته و گزارش دقیق و صحیحی به اطلاع موکلین و مردم صبور ایران برسانند. فلذا مستندات به ماده 44 قانون آیین‌نامه‌ داخلی مجلس شورای اسلامی تقاضای تشکیل کمیسیون ویژه‌ای مرکب از 15 نفر از نمایندگان برای عزیمت به نقاط وقوع حادثه انجام بررسی‌های دقیق و کارشناسانه اخذ توضیحات از مسئولین مربوط و نهایتا ارائه گزارش خود در صحن علنی مجلس را درخواست می‌نماید.»

گفتنی است تعداد امضاکنندگان این متن در حال افزایش است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها