کد خبر: 367756
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۱:۳۳:۰۰
| |

بیش از 4 هزار دانشجو از برج میلاد بازدید کردند

همزمان با روز دانشجو، بیش از 4 هزار نفر از دانشجویان کشور از برج میلاد بصورت رایگان بازدید کردند و استقبال آنها برای بازدید از ششمین برج مخابراتی دنیا خارج از توصیف بود.

بیش از 4 هزار دانشجو از برج میلاد بازدید کردند
کد خبر: 367756
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۱:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| روز گذشته 16 آذر که در تقویم رسمی کشور به عنوان روز دانشجو ثبت شده است، برج میلاد تسهیلاتی را فراهم کرد تا این قشر فرهیخته بتوانند از این مجموعه فرهنگی و گردشگری به صورت رایگان بازدید کنند و جشن خود را بر بلندای میلاد بگیرند.


رویدادی که بسیار مورد استقبال دانشجویان به ویژه دانشجویانی که از شهرستان بتازگی به تهران آمده بودند، قرار گرفت و همه آنها متفق القول معتقد بودند که بازدید از برج میلاد در این روز تجربه متفاوت و ماندگاری در تاریخ زندگیشان بوده است.


دانشجویانی که از شهرهای زاهدان، کرمانشاه، تبریز، یزد، کهگیلویه و بویر احمد، شیراز، تبریز، مشهد، قم و دیگر استان ها آمده بودند تا برای نخستین بار برج میلاد را که در دنیا به عنوان ششمین برج مخابراتی دنیا، شناخته شده است، تماشا کنند. آنها از اینکه این برج توسط مهندسان ایرانی ساخته شده است، بر خود می بالیدند و آن را مایه افتخار ایران و ایرانی عنوان کردند.


محمد از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف که از استان یزد در این دانشگاه پذیرفته شده بود، در گفتگویی کوتاه گفت: بازدید رایگان از این برج برای دانشجویان ایده بسیار خوبی بود و امسال یکی از خاطره انگیزترین روزهای دانشجو برای من و دوستانم بر فراز میلاد ثبت شد.


تعدادی دیگر از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت نیز با خود کیک روز دانشجو را آورده بودند تا شمع نخستین سال دانشجویی خود را بر فراز برج میلاد خاموش کنند.


براساس آمارهای بازدید، چهار هزار و پانصد و 30 دانشجو، در روز گذشته (شنبه 16 آذرماه) از برج میلاد بازدید کردند.

منبع: شهرنوشت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها