کد خبر: 367760
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۱:۴۳:۳۷
| |

«پایان»، آخرین کلمه سناریو «استراماچونی» در ایران

خبرگزاری رسمی ایتالیا (آنسا) در مطلبی نوشت: «آندره‌آ استراماچونی» در انتظار تحول شرایط (مالی) خود با باشگاه استقلال است اما اگر راه‌حلی پیدا نشود، آخرین کلمه سناریو ایرانی وی «پایان» خواهد بود.

«پایان»، آخرین کلمه سناریو «استراماچونی» در ایران
کد خبر: 367760
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۱:۴۳:۳۷

اعتمادآنلاین| تیم استقلال نقش اول سناریو کامبک شگفت‌انگیز و پرواز به صدر جدول رده‌بندی بود. با این حال تجربه آندره‌آ استراماچونی روی نیمکت این تیم این بار شاید تیتراژ پایانی فیلم باشد.

در حقیقت ماجراجویی سرمربی ایتالیایی در ایران همچنان آزار دهنده است زیرا استرا در حال سر کردن با باشگاهی است که در خصوص پرداخت دستمزد و حقوق به روز عمل نمی‌کند.

بعد از مشکلاتی که در اوایل ماه نوامبر گزارش شد، حالا فیفا نیز وارد قضیه شده و این مداخله بدان معنا است که ناهماهنگی‌های باشگاه در پرداخت دستمزد پررنگ‌تر خواهد شد و در نتیجه می‌تواند منجر به فسخ قرارداد مرد ایتالیایی شود.

به عبارت دیگر، تکرار عدم پایبندی باشگاه استقلال (که از قضا در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور دارد) به تعهدات مالی خود با استراماچونی، به فسخ یکطرفه قرارداد منجر خواهد شد.

موقعیتی که مدیریت آن غیرممکن است به ویژه با توجه اینکه تیم 9 بازی از 10 دیدار اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و به اصطلاح روی فرم آمده است.

استراماچونی در انتظار تحول شرایط است اما اگر هیچ راه حلی وجود نداشته باشد، آخرین کلمه سناریو وی در ایران یک کلمه خواهد بود «پایان.»

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها