کد خبر: 367796
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۲:۵۶:۴۰
| |

فریدون حسن‌وند، رئیس کمیسیون انرژی مجلس:

فتح مکه و مدینه و بیت‌المقدس به دست فرزندان انقلاب اسلامی است

فریدون حسن‌وند، رئیس کمیسیون انرژی مجلس، با استناد به سخنان مقام معظم رهبری و تاکید بر هشدار ایشان نسبت به مذاکره با دشمنان گفت:‌ باید به اسراییل و عربستان بگوییم که فتح مکه و مدینه و بیت‌المقدس به دست فرزندان انقلاب اسلامی است.

فتح مکه و مدینه و بیت‌المقدس به دست فرزندان انقلاب اسلامی است
کد خبر: 367796
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۲:۵۶:۴۰

اعتمادآنلاین| فریدون حسن‌وند، رئیس کمیسیون انرژی مجلس، در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز دانشجو گفت: در این ایام توطئه‌ای عمیق برای کشورهای خط مقدم مقاومت در مقابل اسراییل و آمریکا در حال اجرا است که می‌طلبد با هوشیاری دقیق آن را تجزیه، تحلیل و خنثی کنیم. طراحان این توطئه اسراییل، آمریکا، عربستان سعودی و امارات هستند. کشورهای هدف نیز ایران، عراق و لبنان هستنداین توطئه‌ توسط مثلث غربی و عبری عربی در حال اجرا است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد:‌ یکی از مهمترین دلایل این اقدامات مذبوحانه انتقام گرفتن از کشورها و سازمان‌های انقلابی و مردمی مثل حزب‌الله، حشد الشعبی، انصارالله و در راس آن ایران است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس افزود: کشورهایی که طراحی ده ساله آمریکا و اسراییل در راه اندازی و تغییر جغرافیایی خاورمیانه را با هزینه‌های هنگفت و یا نابودی دانش و سایر تروریست‌ها و آزاد سازی سوریه و عراق از دست اشغال‌گران رقم زدند یکی دیگر از اهداف این پروژه حذف سیاسی حزب الله و حشد الشعبی در دولت و مجلس لبنان و عراق و انزوای انصارالله با حمایت مالی و اطلاعاتی عربستان و امارات و طراحی و پشتیبانی سرویس‌های اططلاعاتی آمریکا و انگلیس است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس با اشاره به اعتراضات لبنان و عراق گفت: سعی این اعتراضات بر این بود که این ناآرامی‌ها به تدریج خشن و خونین شده و رنگ و بوی سیاسی بگیرد تا مطالبات به سمت تغییرساختار سیاسی در این دو کشور و در نهایت منجر به انحلال مجلس و دولت شود تا با فرض انتخابات زودرس در این کشورها بتوانند با تبلیغات منفی و مخدوش کردن وجهه انقلابی جریانات مذکور در افکار عمومی و با هزینه‌های دلارهای عربستان این جریانات انقلابی را از رسیدن به مناسبی در دولت و مجلس محروم کند.

حسن‌وند با تامین تحلیل خود به ایران گفت: ایران به عنوان پشتوانه اعتقادی محور مقاومت به عنوان هدف نهایی این فتنه انتخاب شده است که متاسفانه بستر اعتراضی لازم برای اجرای آن در اعلام زمان گرانی بنزین و اعتراضات به حق و قانونی مردم و نگرانی اقشار مختلف از فشارهای اقتصادی و وضعیت نامناسب معیشتی مهیا شده است؛ فتنه‌ای که یک ضلع آن تحریم و فشار اقتصادی و عدم فروش نفت و جلوگیری از درآمدهای ارزی بود وضلع دیگر آن بحران‌های اجتماعی و تشدید التهابات و شورش‌های خیابانی تعریف شده بود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس ضمن هشدار در مورد " استکبار رسانه‌ای" گفت: جریان ضد انقلاب خارج نشین سعی در تغییر فضای جامعه از مطالبات اقتصادی به مطالبات سیاسی و اقدامات آشوبگرانه دارد. اما به دلیل ساختار مستحکم مردم در جمهوری اسلامی و وجود رهبری آگاه و مردمی با اراده این جریانات نمی‌توانند در گام بعدی خود انحلال مجلس و دولت را درخواست کنند بلکه با ایجاد شورش‌هایخیابانی و تشدید فشارهای اقتصادی و تحریم ظالمانه همزمان فشار اصلی جهت تضمین و سازش و به پای میز مذاکره نشاندن و عقب نشینی از اصول آرمان‌ها را در دستور کار قرار می‌دهد.

وی با بیان این که بعضی فشارهای غیر طبیعی سیاسی سعی بر بحرانی جلوه دادن شرایط کشور در عرصه‌ی بین‌المللی کرد اظهار داشت: یقینا جریان مقاومت نقطه اصلی این همه دشمنی بود باید اعلام کنیم تا اسراییل و عربستان بدانند که فتح مکه و مدینه و بیت‌المقدس به دست فرزندان انقلاب اسلامی است و آن روز دیر نیست. رهبر انقلاب بارها به مسئولان در جلسات خصوصی و انظار عمومی هشدار داد و از مذاکره با دشمنان در شرایط فعلی برحذر داشته‌اند اما باز هم برخی حضرات که قبله آمالشان را در هماهنگ کردن با کدخدا می‌بینند با گستاخی دم از مذاکره به بهانه‌های مختلف می‌زنند.

حسن وند خطاب به مسئولان گفت :چرا خود را به تجاهل و تغافل زده‌اید؟ بدانید کلید حل مشکلات در داخل است. در این شرایط حساس اقدام برخی افراد در نشان دادن چراغ سبز به دشمنان در بحبوحه حوادث آبان ماه و ارسال نامه‌ی 77 نفر ورشکسته سیاسی کاملا مشکوک و اقدام هماهنگ با دشمن تلقی می‌شود اظهارات مایوس کننده برخی از مسئولان نگرانی‌ها را مضاعف می‌کند. یکی از اهداف دشمنان هدف قرار دادن امید مردم است که به شیوه‌های مختلف در حال انجام است.

حسن وند در پایان نطق خود گفت: سیاه‌نمایی و بدبینی به نظام و مسئولین افزایش پیدا کرده است. جا دارد که تریبون مجلس و صدا و سیما و نماز جمعه به جامعه امید تزریق کنند. بعضی سیاسیون در نزدیکی انتخابات برای پاسخگویی به اهداف خود در راستای اهداف شوم دشمنان حاکمیت را تهدید به اردو کشی خیابانی کرده و قصد امتیاز گرفتن از نظام دارند. به آنها می‌گویم که فرزندان روح‌الله هنوز پا به رکاب هستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها