کد خبر: 367807
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۳:۲۰:۳۵
| |

«ورای آن» در گالری ساربان برپا می‌شود

نمایشگاه نقاشی‏‌های داور یوسفی با عنوان «ورای آن» در گالری ساربان برپا می‏‌شود.

«ورای آن» در گالری ساربان برپا می‌شود
کد خبر: 367807
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۳:۲۰:۳۵

اعتمادآنلاین| نمایشگاه نقاشی‏‌های داور یوسفی با عنوان «ورای آن» جمعه 22آذرماه 98 از ساعت چهار تا هشت عصر در گالری ساربان افتتاح می‏‌شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، این نمایشگاه شامل 20 اثر نقاشی است که در فاصله‏‌ سال‏‌های 97و98 خلق شده است. جاوید رمضانی در استیتمنت «واری آن» نوشته است: «اصالت را بازگشت مداوم به خود گفته‌اند. این بازگشت در آثار ارائه شده در این کارنما، صرفا با بازنمایی نقوش و فرم رخ نداده و ترجمان زیست هنرمندانه با سخت‌کوشی و ادراک بودن و شدن در جهانی کنونی است. روابط شاعرانه‌ عناصر بصری همراه هارمونی فضاهای دو بعدی، یادآور نگاه هستی‌شناختی هنرمندان این اقلیم کهن است.»


داور یوسفی متولد 1342 در خلخال است. کار هنری را از سال 68 با تحصیل رشته‏ نقاشی در دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز آغاز کرد و با مدرک کارشناسی ارشد در سال 74 از همین دانشگاه فارغ‏‌التحصیل شد.

یوسفی اولین نمایشگاه انفرادی خود را سال 1373 در گالری آریا برگزار کرد و از آن زمان تا اکنون هفت نمایشگاه انفرادی در گالری برگ، گالری ممیز خانه‏‌ هنرمندان ایران، گالری طراحان آزاد و... برگزار کرده است. او همچنین در بیش از هفتاد نمایشگاه گروهی داخلی و خارجی در کشورهایی همچون کانادا، امارات متحده‏ عربی، کره جنوبی، کویت، ترکیه، ایتالیا، یونان حضور داشته است. داور یوسفی علاوه بر تدریس به عنوان هیات علمی در دانشگاه آزاد، در دانشگاه سوره و دانشگاه الزهرا نیز به تدریس پرداخته و همچنین ورکشاپ‏‌های متعددی نیز در موزه هنرهای معاصر تهران و وزارت کار برگزار کرده است.


«ورای آن» تا دوشنبه 2دی‏ماه 1398 ادامه خواهد داشت. علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‏توانند هرروز جز سه‏‌شنبه از ساعت 4تا 8عصر به گالری ساربان به‏نشانی: خیابان هویزه‏ غربی، نبش خیابان شهید یوسفی، شماره‏ی 130 مراجعه کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها