کد خبر: 367813
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۳:۴۵:۰۳
| |

بیژن نوباوه، نماینده مجلس هشتم و نهم:

کاش انقلابی‌های حلال‌خور پیروز انتخابات شوند

بیژن نوباوه، نماینده مجلس هشتم و نهم، گفت: امیدوارم که انقلابی‌های حلال‌خور پیروز انتخابات شوند.

کاش انقلابی‌های حلال‌خور پیروز انتخابات شوند
کد خبر: 367813
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۳:۴۵:۰۳

اعتمادآنلاین| بیژن نوباوه، نماینده مجلس هشتم و نهم، درباره وحدت بین نیروهای اصولگرا در انتخابات مجلس یازدهم گفت: من اصلا خبری از ائتلاف و تصمیمات شورای ائتلاف اصولگرایان ندارم.

این چهره نزدیک به جبهه پایداری در پاسخ به این سوال که آیا از سوی جبهه پایداری کاندیدا شده‌است؟ گفت: من آمده‌ام برای اینکه وارد جریان انتخابات شوم و واقعا اینکه چه اتفاقی قرار است بیفتد را نمی‌دانم. من کار خودم را انجام می‌دهم و به این هم فکر نکردم که از جانب این گروه یا آن گروه بیایم.

ربطی به جبهه پایداری ندارم

او هم‌چنین درباره مواضع اخیر جبهه پایداری درباره وحدت میان اصولگرایان گفت: من ربطی به جبهه پایداری ندارم و نمی‌خواهم در مورد آنان صبحت کنم.

امیدوارم انقلابی های حلال خور پیروز انتخابات شوند

نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی درباره احتمال پیروزی اصولگرایان در انتخابات مجلس یازدهم گفت: من امیداورم که انقلابی‌های حلال‌خور پیروز انتخابات شوند. من کاری به این ندارم که چه کسی برای کدام گروه است ندارم. باید چتر انقلاب انقدر گسترده باز باشد که به این چیزها فکر نکنیم.

کسی که اصولگرایی و اصلاح طلبی را در کشور راه انداخت، خدمت نکرد

نوباوه افزود: آن کسی که جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا را در کشور جا انداخته است به کشور خدمت نکرده است. من اعتقاد دارم که تنوع سلیقه می‌تواند وجود داشته باشد، اما منافع ملی دو تا نیست. در دوره هشتم که من در مجلس بودم، تعداد اصلاح‌طلبان خیلی کم بود و 50 یا 55 نفر می‌شدند، اما به یاد ندارم که یک طرح منطقی مطرح شده باشد که اصلاح‌طلبان دوره هشتم با آن مخالفت کرده باشند.

این چهره اصولگرا با اشاره به اینکه همه برای یک هدف و برای منافع ملی آمده‌ایم، گفت: اما وقتی که وزنه یک جریان زیاد می‌شود و افراد به دنبال جناح‌بازی می‌روند، دیگر انحراف است و فرقی نمی‌کند چه گروهی باشد.

احزاب یک شبه کمکی به انتخابات نمی کنند

بیژن نوباره در پاسخ به سوال که برخی مشکل مجلس را عدم تحزب می‌دانند، گفت: تحزب درست است، اما تحزب اگر معنای واقعی وجود داشته باشد و حزب یک شبه نباشد، در انتخابات می‌تواند کمک کند. شما می‌توانید بر اساس اساسنامه و مرامنامه و منویات یک حزب به افراد رای می‌دهید و می‌دانید که توانایی آن فرد هم چیست، اما وقتی تشکیلات وجود نداشته باشد، این که یک نفر اصولگرا است یا اصلاح‌طلب، نمی‌شود قابلیت افراد را بر اساس آن شناسایی کرد.

وی با اشاره به اینکه شناسایی توانایی و قابلیت افراد در شکل موجود کشور وجود ندارد، گفت: من خودم از کسانی هستم که معتقدم اگر میخواهیم انتخابات خوبی در کشور داشته باشیم، باید حزب در کشور وجود داشته باشد.

به هیچ حزبی وابسته نیستم، اصلا مگر حزب داریم؟

او در پاسخ به این سوال که پس چرا الان می‌گویید که مستقل آمده‌اید و از طرف جبهه پایداری نیستید، گفت: من می‌گویم من فعلا در انتخابات شرکت کرده‌ام و ممکن است که فردا بگویم که تفکرم این است و خودم پرچم دارم.

نوباوه گفت: من به هیچ حزبی وابسته نیستم، اصلا مگر ما حزب داریم؟

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها