کد خبر: 367859
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۵:۱۴:۵۴
| |

پاتریک ویه‌را:

مربیگری در آرسنال؟ نمی‌شود تیمی که 9 سال در آن بازی کرده‌اید را نادیده بگیرید

کاپیتان سابق تیم فوتبال آرسنال می‌گوید اگر مدیران این تیم به او برای هدایت توپچی‌ها اعتماد کنند، پیشنهادشان را رد نمی‌کند.

مربیگری در آرسنال؟ نمی‌شود تیمی که 9 سال در آن بازی کرده‌اید را نادیده بگیرید
کد خبر: 367859
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۵:۱۴:۵۴

اعتمادآنلاین| پاتریک ویه‌را به شایعاتی که اخیراً درباره احتمال روی کار آمدن او به عنوان جانشین اونای امری در کادر فنی تیم فوتبال آرسنال منتشر شده واکنش نشان داد و تمایل خود را برای قبول این مسئولیت ابراز کرد.

کاپیتان و هافبک دفاعی سابق آرسنال که اکنون هدایت تیم فوتبال نیس فرانسه را برعهده دارد، یکی از گزینه‌های جانشینی قطعی اونای امری است که هفته گذشته اخراج شد.

ویه‌رای 43 ساله شنبه شب پس از برد 4 بر یک شب گذشته تیمش مقابل متز در لوشامپیونه به شبکه کانال پلاس گفت: شما هرگز نمی‌توانید باشگاهی که 9 سال در آن بازی کرده‌اید را نادیده بگیرید اما راستش را بخواهید من اینجا روی پروژه‌ای که در نیس داریم تمرکز کرده‌ام و احساس خوبی هم دارم. پروژه‌‌‌ای که بسیار هیجان‌انگیز است. همیشه گفته‌ام که من از وضعیتم در نیس بسیار راضی و به دنبال راهی برای ارتقای جایگاه تیم هستم.


پاتریک ویه‌را که سال 1998 با تیم ملی فرانسه قهرمان جام جهانی شد، در دوران حضورش در آرسنال در فاصله سال‌های 1996 تا 2005، 279 بازی برای این تیم انجام داد. او دوران مربیگری خود را در تیم نیویورک سیتی در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا آغاز کرد پس از دو سال (2016 تا 2018) کار در این تیم به تیم نیس پیوست.

آرسنال پس از اخراج اونای امری، در حال حاضر و به صورت موقت توسط فردی لیونبرگ هدایت می‌شود و پس از باخت خانگی 2 بر یک اخیرش مقابل برایتون به رده دهم جدول سقوط کرد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها