هویت عامل تیراندازی در پایگاه هوایی فلوریدا تایید شد + عکس

اف‌بی‌آی با انتشار عکسی از «محمد سعید الشمرانی» تبعه عربستان سعودی و عضو نیروی هوایی این کشور، رسما او را عامل تیراندازی روز جمعه در پایگاه هوایی دریایی «پنساکولا» آمریکا اعلام کرد.

هویت عامل تیراندازی در پایگاه هوایی فلوریدا تایید شد + عکس
کد خبر: 367881
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۶:۱۷:۳۲

اعتمادآنلاین| اداره تحقیقات فدرال آمریکا یا پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) با گذشت حدود دو روز از تیراندازی مرگبار در یک پایگاه هوایی این کشور در ایالت فلوریدا، ضمن انتشار یک عکس از یک جوان 21 ساله تبعه عربستان سعودی، او را رسما عامل این حمله خوانده است.

محمد الشمرانی

اف‌بی‌آی بامداد امروز (یکشنبه) به وقت تهران در صفحه توئیتر خود شماره تلفنی را برای تکمیل تحقیقات درباره تیراندازی روز جمعه هفته گذشته به پایگاه نظامی آمریکا در ایالت فلوریدا اختصاص داده است؛ حمله‌ای که در آن سه آمریکایی و یک تبعه سعودی کشته و هشت نفر دیگر هم زخمی شدند.

اداره تحقیقات فدرال آمریکا (پلیس فدرال آمریکا) در این پیام توئیتری عکسی از جوان 21 ساله تبعه عربستان سعودی منتشر کرد و نوشت: «عامل حمله به پایگاه هوایی دریایی پنساکولا هویتش به عنوان محمد الشمرانی تبعه سعودی تایید شده است».

اف‌بی‌آی همچنین از همه افرادی که اطلاعاتی درباره فعالیت‌های این تبعه عربستان سعودی دارند، خواسته که اطلاعاتشان را به منظور تحقیقات درباره حمله او به این پایگاه نظامی آمریکایی در اختیار اف‌بی‌آی قرار دهند.

برنامه

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها