ترامپ: «آمریکا» کنار مردم ایران ایستاده است!

به رغم ادامه سیاست‌ها و تحریم‌های خصمانه آمریکا علیه کشورمان که مستقیم مردم را هدف گرفته، رئیس‌جمهور این کشور بار دیگر این ادعا را تکرار کرد واشنگتن کنار ایرانی‌ها ایستاده است.

ترامپ: «آمریکا» کنار مردم ایران ایستاده است!
کد خبر: 367889
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۶:۴۴:۴۴

اعتمادآنلاین| دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در بخشی از سخنرانی خود در کنفرانس سالانه شورای اسرائیلی- آمریکایی به خروج یک‌جانبه واشنگتن از برجام اشاره کرد و گفت دوستان اسرائیلی او معتقدند که یکی از مهم‌ترین اقداماتش خروج از توافق هسته‌ای بوده است.

ترامپ در ادامه مدعی شد: به این دلیل از توافق هسته‌ای خارج شدم که تهران هرگز نباید به سلاح هسته‌ای دست یابد.

او همچنین در سخنرانی خود به موضوع اعتراضات چندی پیش در برخی شهرهای کشورمان پرداخت و بدون ارائه سند و مدرکی مدعی شد که از نظر او، هزاران ایرانی کشته شده و هزاران نفر دیگر نیز بازداشت شده‌اند!

رئیس‌جمهور آمریکا ادعا کرد: ما همیشه کنار مردم ایران ایستاده‌ایم.

این سخنان ترامپ در حالی است که آمریکا همواره با سیاست‌های خصمانه خود علیه کشورمان چیزی جز درد و رنج برای مردم به ارمغان نیاورده و با مداخلات خود در امور ایران نیز تلاش کرده است در کشور ناآرامی و نارضایتی ایجاد کند.

ترامپ با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه ایران پس از خروج از توافق هسته‌ای گفت شاید بتوان با تهران به یک توافق دست یافت.

او علاوه‌براین، به آزادی یک شهروند چینی- آمریکایی که به جرم جاسوسی در ایران زندانی بود هم اشاره کرد و مدعی شد: ما برای آزادی آمریکایی‌های زندانی در ایران تلاش می کنیم. ما امروز شاهد آزادی ژیو وانگ بودیم که در دوره اوباما و بی‌گناه توسط ایران زندانی شد. او سه سال زندانی بود، در حالی که جاسوس هم نبود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها