زیباکلام، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران:

سعید جلیلی و عارف برای انتخابات 1400 آماده می‌شوند

صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران، گفت: فکر می‌کنم هم آقای جلیلی و هم آقای عارف خود را برای انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400 آماده می‌کنند،عارف تصمیم درستی گرفت زیرا وقتی ایشان با آن رای سنگین 1.5میلیونی از تهران وارد مجلس شد، بسیار زشت خواهد بود که در این دوره حتی 100هزار رای هم نیاورند.

سعید جلیلی و عارف برای انتخابات 1400 آماده می‌شوند
کد خبر: 367981
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۸ ۰۹:۵۴:۵۹

اعتمادآنلاین| صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران، با بیان اینکه من فکر می‌کنم هم آقای جلیلی و هم آقای عارف خود را برای انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400 آماده می‌کنند، گفت: اینکه محمدرضا عارف در راس فراکسیون امید و شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان قرار دارد، شاید بخواهند وجهه خود را برای انتخابات بعدی که مهم‌تر است حفظ کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه افزود: آقای عارف شاید به دلیل دیگری نیز نگران وجهه خود باشد. شاید این نگرانی به حق باشد زیرا وقتی ایشان با آن رای سنگین 1.5میلیونی از تهران وارد مجلس شد، بسیار زشت خواهد بود که در این دوره از تهران حتی 100هزار رای هم نیاورند و به‌نظر تصمیم درستی گرفتند.

حضور سعید جلیلی در آینده سیاسی ایران


استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران همچنین به حضور سعید جلیلی در آینده سیاسی ایران اشاره کرد و گفت: تحرکات آقای جلیلی نیز از اول با آن بحث دولت در سایه و فعالیت‌های تبلیغی نشان‌گر این بود که دورخیز وی برای موقعیتی بیش از کرسی‌های مجلس بوده است.

منبع: منبع: نامه نیوز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها