کد خبر: 368018
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۸ ۱۰:۵۳:۰۰
| |

نمایش «فرانکنشتاین» در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه رفت + عکس

نمایش «فرانکنشتاین» به نویسندگی و کارگردانی ایمان افشاریان و تهیه کنندگی ماهان حیدری از روز 6 آذر در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه رفته است.

نمایش «فرانکنشتاین» در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه رفت + عکس
کد خبر: 368018
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۸ ۱۰:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| نمایش «فرانکنشتاین» به نویسندگی و کارگردانی ایمان افشاریان و تهیه کنندگی ماهان حیدری از روز 6 آذر در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه رفته است.

به گزارش اعتمادآنلاین ، در این نمایش که بر اساس متنی از افشاریان در حال اجراست، پژمان جمشیدی، بانیپال شومون، ‌آناهیتا افشار، ‌سوده شرحی، ‌محمد پویا، ‌سیاوش میری، حسین آیرمی، ‌حامد ابریشمی، ‌مبین تقوی، ‌محمد حقیقی‌پور، ‌امین رجائی، ‌امید رضائی، ‌مهدی روحانی، ‌سعید زینلی، ‌فرید کیامرثی، ‌توحید لواسانی، ‌مجتبی نصرت، ‌پویا نجفی بازی می‌کنند.

نمایش «فرانکنشتاین» روایت دانشمند جاه‌طلبی است که با استفاده از کنار هم قرار دادن تکه‌های بدن مردگان و اعمال نیروی الکتریکی، جانوری زنده به شکل یک انسان و با ابعادی اندکی بزرگ‌تر از یک انسان معمولی می‌سازد. موجودی با صورتی مخوف و ترسناک که بر همه جای بدنش رد بخیه‌های ناشی از دوختن به چشم می‌خورد. این موجود تا بدان حد وحشتناک است که همگان، حتی خالقش از دست شرارت‌های او فرار می‌کنند. هیولایی که خالقش نیز نمی‌تواند آن را کنترل کند و خود مقهور آن می‌شود.

در ادامه گزارش تصویری این نمایش را با عکس‌هایی از سیما بشیری خواهید دید.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها