کد خبر: 368038
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۸ ۱۱:۳۱:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گزارش می‌دهد:

اعتراض نمایندگان تندرو به نطق پروانه سلحشوری

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی نطق پروانه سلحشوری نماینده اصلاح طلب مجلس، حواشی را به دنبال داشت و اعتراض اضولگرایان تندرو را به دنبال داشت.

اعتراض نمایندگان تندرو به نطق پروانه سلحشوری
کد خبر: 368038
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۸ ۱۱:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی نطق پروانه سلحشوری که در آن به شرایط کشور و نحوه برخورد با اعتراضات بنزینی انتقاد کرد، اعتراض تعدادی از نمایندگان تندرو را به‌دنبال داشت. عبدالله سامری نماینده خرمشهر و مجید ناصری‌نژاد نماینده شادگان نسبت به نطق سلحشوری اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی اعتمادآنلاین ،این دو نماینده استان خوزستان در حین نطق نماینده تهران با صدا زدن مسعود پزشکیان، نایب رئیس اول مجلس، که ریاست جلسه را برعهده داشت، خواستار توجه او به این نطق شدند. آنها پس از پایان نطق سلحشوری به گعده اطراف پروانه سلحشوری پیوستند و اعتراض خود را نسبت به نطق او ابراز کردند.

سامری خطاب به پروانه سلحشوری گفت: «کسی که خودش در انتخابات ثبت‌نام نکرده همه مقدسات نظام را زیر سوال برد.»

در همین حین مسعود پزشکیان زنگ پایان جلسه را به صدا درآورد اما اعتراضات ادامه داشت. نمایندگانی هم برای آرام‌کردن سامری نزد او رفتند.

محسن کوهکن، نماینده اصفهان در مجلس، خطاب به سامری گفت: «ما در مجلس ششم نطق‌های تندتر از این هم داشتیم.»

با ادامه اعتراضات و جمع‌شدن گعده‌ای از موافقین و مخالفین نطق نماینده تهران، نصرالله پژمان‌فر، نماینده مشهد، گفت: «نمی‌شود هرکسی هر غلطی که خواست بکند.»

با افزایش اعتراضات از خبرنگاران خواسته شد تا صحن مجلس را ترک کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها